Svært at smide kontrollen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Kris89

Viventerdig skriver:

Øj hvor har jeg til tider svært ved at, smide kontrollen, og stole på at min krop og lægerne har styr på det hele .. I et behandlingsforløb bliver man åbenbart nød til at, smide sit kontrolen .. Det er dog lettere sagt end gjordt !!

det bliver FRYGTELIGT at vide lige nøjagtig hvad dag man har "ÆL" "ÆO", så kan man lige præcis vide at der er 14 dage til testdag...

men uanset hvad der sker i ens liv, skal tiden nok gå...

(ikke at jeg selv ville kunne mærke det når den dag kommer)

for et enkelt forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Viventerjer

Kris89 skriver:

det bliver FRYGTELIGT at vide lige nøjagtig hvad dag man har "ÆL" "ÆO", så kan man lige præcis vide at der er 14 dage til testdag...

men uanset hvad der sker i ens liv, skal tiden nok gå...

(ikke at jeg selv ville kunne mærke det når den dag kommer)

for et enkelt forsøg

Hvor er du sød ja lad os krydse for et enkelt forsøg og hurtige 14 dage

Anmeld

26. september 2012

Nessie

Du må trøste dig med at lægerne er dygtige og har lagt en god plan for jer. Tag den frem og kig på den, når du føler at du har mistet kontrollen.

Og så tænk på, at selvom det var et "normalt" forløb, uden behandling, så havde du jo jeller ikke kontrol over det
Det er naturen, og dér har vi ikke ret meget at skulle have sagt

Det skal nok lykkes, de er meget dygtige til at få gjort deres patienter gravide

Anmeld

26. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Jeg syntes nu jeg er okay til at, tage det som det kommer, men har større problemer med mine bekymringer .. jeg håber jeg ligesom dig bliver lidt bedre til at håndtere det .. Tror jeg bare ikke sker

Jeg skal nu heller ikke spille hellig, det er virkelig svært at fokusere på andet. Men jeg håber, at du bliver lidt bedre til det, så du ikke skal gå og få ondt i maven. Forhåbentlig skal du ikke igennem dette igen 

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Du må trøste dig med at lægerne er dygtige og har lagt en god plan for jer. Tag den frem og kig på den, når du føler at du har mistet kontrollen.

Og så tænk på, at selvom det var et "normalt" forløb, uden behandling, så havde du jo jeller ikke kontrol over det
Det er naturen, og dér har vi ikke ret meget at skulle have sagt

Det skal nok lykkes, de er meget dygtige til at få gjort deres patienter gravide

Tak for det gode råd.. Og du har helt ret i at, det havde været ligesådan hvis det havde været"normalt" forløb.. Ja jeg trøster mig en gang imellem ved at, de er blandt landets bedste i skive og de ved hvad de gør

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Jeg skal nu heller ikke spille hellig, det er virkelig svært at fokusere på andet. Men jeg håber, at du bliver lidt bedre til det, så du ikke skal gå og få ondt i maven. Forhåbentlig skal du ikke igennem dette igen 

Det er det nemlig

Jeg håber alt hvad jeg kan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.