Svært at smide kontrollen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.180 visninger
25 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Viventerjer

Øj hvor har jeg til tider svært ved at, smide kontrollen, og stole på at min krop og lægerne har styr på det hele .. I et behandlingsforløb bliver man åbenbart nød til at, smide sit kontrolen .. Det er dog lettere sagt end gjordt !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Øj hvor har jeg til tider svært ved at, smide kontrollen, og stole på at min krop og lægerne har styr på det hele .. I et behandlingsforløb bliver man åbenbart nød til at, smide sit kontrolgen .. Det er dog lettere sagt end gjordt !!

Kender intet til behandlingsverdenen eller de følelser der følger med, men kan SAGTENS følge frustrationerne i, at skulle vente på noget man ikke kan kontrollere!

Ville bare sende et par krydsede fingre og et kram - det skal nok lykkedes for jer at blive forældre på den ene eller den anden måde! 

Anmeld

25. september 2012

Viventerjer

M (: skriver:

Kender intet til behandlingsverdenen eller de følelser der følger med, men kan SAGTENS følge frustrationerne i, at skulle vente på noget man ikke kan kontrollere!

Ville bare sende et par krydsede fingre og et kram - det skal nok lykkedes for jer at blive forældre på den ene eller den anden måde! 

Ja det er sku svært at, være kontrolfreak og i behandling samtidig .. Misforstå mig ikke .. Jeg er super lykkelig over endelig være kommet igang

Tusind og mange mange tak

Anmeld

25. september 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Ja det er sku svært at, være kontrolfreak og i behandling samtidig .. Misforstå mig ikke .. Jeg er super lykkelig over endelig være kommet igang

Tusind og mange mange tak

Selvfølgelig er I glade, men det gør jo ikke den uendelige ventetid nemmere eller kortere! 

Anmeld

25. september 2012

Viventerjer

Selvfølgelig er I glade, men det gør jo ikke den uendelige ventetid nemmere eller kortere! 

Nej det er rigtig .. Puha bliver slem når der har været ÆO .. Hehe Godt jeg har en masse for de 2 uger

Anmeld

25. september 2012

M (:

Viventerdig skriver:

Nej det er rigtig .. Puha bliver slem når der har været ÆO .. Hehe Godt jeg har en masse for de 2 uger

Det er jo altid et helvede at vente på testdag - men sikkert endnu værre, når man er i behandling! 

Anmeld

25. september 2012

Viventerjer

Det er jo altid et helvede at vente på testdag - men sikkert endnu værre, når man er i behandling! 

Jeg for at, vi kun skal igennem det en gang

Anmeld

25. september 2012

Åse

Viventerdig skriver:

Øj hvor har jeg til tider svært ved at, smide kontrollen, og stole på at min krop og lægerne har styr på det hele .. I et behandlingsforløb bliver man åbenbart nød til at, smide sit kontrolen .. Det er dog lettere sagt end gjordt !!

ja og jeg har så svært ved det, jeg kan virkelig godt lide at have kontrol over alt ellers 'kan' jeg blive helt ude af den. Lige siden af jeg fandt ud af jeg skulle i behanling, har jeg følt sådan et kontroltab... Så jeg er begyndt at prøve at finde en ande ting / hobby som jeg kan kontrolerre for at tænke på noget andet (men det virker ikke hele tiden) men det bliver bedre (håber jeg)

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Det er så svært "bare" at lægge sit liv i andres hænder! Den eneste trøst jeg har haft var, at de på Skejby virkelige virkede til at have styr på det og tage hånd om os

Men det er desværre ikke blevet bedre... Jeg synes stadig det er svært, at jeg ikke med sikkerhed ved at den lille har det godt, men sådan er det bare!

Jeg tror kontroltabet er en helt naturlig del af hele behandlingsforløbet, det er nok bare noget vi må tage med

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

Åse skriver:

ja og jeg har så svært ved det, jeg kan virkelig godt lide at have kontrol over alt ellers 'kan' jeg blive helt ude af den. Lige siden af jeg fandt ud af jeg skulle i behanling, har jeg følt sådan et kontroltab... Så jeg er begyndt at prøve at finde en ande ting / hobby som jeg kan kontrolerre for at tænke på noget andet (men det virker ikke hele tiden) men det bliver bedre (håber jeg)

Jeg prøver virkelig også selv bare og skyde det væk og erstatte med andre ting .. Det virker ofte for mig, men når det ikke gør tager det også overhånd

Glæder mig til at, blive skannet igen i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.