Svært at smide kontrollen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Det er så svært "bare" at lægge sit liv i andres hænder! Den eneste trøst jeg har haft var, at de på Skejby virkelige virkede til at have styr på det og tage hånd om os

Men det er desværre ikke blevet bedre... Jeg synes stadig det er svært, at jeg ikke med sikkerhed ved at den lille har det godt, men sådan er det bare!

Jeg tror kontroltabet er en helt naturlig del af hele behandlingsforløbet, det er nok bare noget vi må tage med

Det var godt at, høre de tager hånd om jer jeg syntes også at de her fra, giver godt med omsorg når man ringer bekymret ind

Er du gravid nu??

Ja der ikke andet for.. Vi må bare håbe der kommer en dejlig bæbz ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Putomanen

Især i mit første forsøg, men også i mit andet forsøg, havde jeg det præcist som dig. Jeg sad hele tiden og regnede ud, hvornår jeg skulle til den ene scanning, hvornår jeg ville starte på hormoner, passede det sammen med arbejde osv.

Jeg har efterhånden lært at blive bedre til at tage tingene som de kommer, jeg kan alligevel ikke lave dem om. Men det tager tid at vænne sig til, og det er rigtig svært og frustrerende, at man ikke selv har en påvirkning på, hvordan det går.

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Det var godt at, høre de tager hånd om jer jeg syntes også at de her fra, giver godt med omsorg når man ringer bekymret ind

Er du gravid nu??

Ja der ikke andet for.. Vi må bare håbe der kommer en dejlig bæbz ud af det

Jeg synes også de er meget gode til at berolige en, når man er helt ude af den men vi er nok ikke de første, der bliver bange for det mindste og tænker alt for meget

Jep jeg er gravid 9+1 i dag så nu skal jeg bare sørge for at den bette bliver derinde og har det godt!

Jeg for at l får en dejlig lille bebs ud af det

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Jeg synes også de er meget gode til at berolige en, når man er helt ude af den men vi er nok ikke de første, der bliver bange for det mindste og tænker alt for meget

Jep jeg er gravid 9+1 i dag så nu skal jeg bare sørge for at den bette bliver derinde og har det godt!

Jamen mange gange tillykke

Og tak for krydderne..

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Og tak for krydderne..

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Især i mit første forsøg, men også i mit andet forsøg, havde jeg det præcist som dig. Jeg sad hele tiden og regnede ud, hvornår jeg skulle til den ene scanning, hvornår jeg ville starte på hormoner, passede det sammen med arbejde osv.

Jeg har efterhånden lært at blive bedre til at tage tingene som de kommer, jeg kan alligevel ikke lave dem om. Men det tager tid at vænne sig til, og det er rigtig svært og frustrerende, at man ikke selv har en påvirkning på, hvordan det går.

Jeg syntes nu jeg er okay til at, tage det som det kommer, men har større problemer med mine bekymringer .. jeg håber jeg ligesom dig bliver lidt bedre til at håndtere det .. Tror jeg bare ikke sker

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Og tak for krydderne..

Tusind tak troede du havde set det

Jeg lover at alt hvad jeg kan

Anmeld

26. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Og tak for krydderne..

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Det menes jeg bare overhovedet ikke at, jeg har .. Men har også været total stresset så

Taaaak for alle krydderne

Anmeld

26. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Det menes jeg bare overhovedet ikke at, jeg har .. Men har også været total stresset så

Taaaak for alle krydderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.