pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Eliza

HopinWishin skriver:

hvornår var i ude og lege kærester igen efter i var blevet forældre?.. vores datter er seks uger nu.. og jeg trænger bare virkelig til at se min mand!! er det for tidligt at få barnet passet tre timers tid?.. hvor vi er ude og spise eller i bio..

det er jo en smags sag.. Malthe er over 7 mdr nu og jeg er SÅ klar til at få ham passet men det er hans far ikke så vi har stadig første gang til gode 

men mon ik vi os snart trænger til lidt alene tid.. 

det er jeres barn så i ved om i/barnet er klar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

1977

Profilbillede for 1977
HopinWishin skriver:

hvornår var i ude og lege kærester igen efter i var blevet forældre?.. vores datter er seks uger nu.. og jeg trænger bare virkelig til at se min mand!! er det for tidligt at få barnet passet tre timers tid?.. hvor vi er ude og spise eller i bio..

Vores var 8 uger da han sov hjemme hos farmor for første gang. Vi skulle til bryllup, og hvor var det dejligt at være to for en stund

Anmeld

25. september 2012

morethanperfect

Oscar var 3 mdr. da han var hos sin farmor første gang ..
Det var godt nok helt underligt , men er glad for jeg gjorde det ..
Man skal virkelig huske hinanden selvom man er blevet forældre ..  

Anmeld

26. september 2012

modesty

Jeg tror at vores søn var omkring 3 måneder da vi havde et par timer for os selv. Min mor og far gik bare en tur med ham i barnevognen mens han sov. 

Anmeld

26. september 2012

HopinWishin

takker for alle jeres svar 

Anmeld

26. september 2012

Bassemor<3

Vores søn var 5½ mdr. da han blev passet første gang i 2 timer hvor vi var i bio. På fredag skal han passes for anden gang lidt længere fra ca. 16-22 vi skal ud og kæreste han er 7½ måned nu

MEN nu har vi også en utroligt nem søn som sover fra 20-09 HVER nat kun vågen 1 gang kl 06 og blive ammet, så vi har sådanset kærestetid hver aften

Anmeld

26. september 2012

HopinWishin

Bassemor<3 skriver:

Vores søn var 5½ mdr. da han blev passet første gang i 2 timer hvor vi var i bio. På fredag skal han passes for anden gang lidt længere fra ca. 16-22 vi skal ud og kæreste han er 7½ måned nu

MEN nu har vi også en utroligt nem søn som sover fra 20-09 HVER nat kun vågen 1 gang kl 06 og blive ammet, så vi har sådanset kærestetid hver aften

det var da en lækker sovetryne!! =)

Anmeld

26. september 2012

årgang84

Profilbillede for årgang84

vi har endnu ikke leget kærester endnu. vi har fået den bette passet fordi vi har skullet til brylluper og en enkel fødselsdag uden børn. og knægten er nu 6.5 måned. og 3 måneder første gang han blev passet herhjemme.

jeg har endnu ikke haft behov for at være alene. men faktisk mere behov før at tage ud som familie. lige afholdt min fødselsdag så os tre afsted ud og spise og det var simpelhent så hyggeligt.

for mig syntes tanken om pasning for at være kærester lidt for unødvendig når de er så små (altså hvis guldklumpen er en af de nemmere) hvis fødsels og det efterfølgende forløb har været tærende på forholdet er det måske noget andet.  men ja får nok huk for min udmeldning.  

Anmeld

26. september 2012

Carina:-)

Her synes jeg det er for tidligt,

Når vi "leger" kærester ,er det når ungerne sover.

Så bestiller vi sushi,går i boblebad og hvad der ,derefter følger 

Vores den yngste er 6 mdr,og plejer først at være klar omkring 1 år.

Anmeld

26. september 2012

Den lykkelige

Vores var et år.. og hun har kun været passet 3 gange på de 1,5 år hun er nu.. savner også min kæreste helt vildt som vi var før i tiden.. Men sådan skal det nok bare være! Må bare glæde mig til det bliver mulig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.