pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.299 visninger
30 svar
0 synes godt om
25. september 2012

HopinWishin

hvornår var i ude og lege kærester igen efter i var blevet forældre?.. vores datter er seks uger nu.. og jeg trænger bare virkelig til at se min mand!! er det for tidligt at få barnet passet tre timers tid?.. hvor vi er ude og spise eller i bio..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

jydeinden

HopinWishin skriver:

hvornår var i ude og lege kærester igen efter i var blevet forældre?.. vores datter er seks uger nu.. og jeg trænger bare virkelig til at se min mand!! er det for tidligt at få barnet passet tre timers tid?.. hvor vi er ude og spise eller i bio..

personligt synes jeg ikke det er for tidligt, men det er der sikkert mange som gør.. men jeg synes man skal gøre det man selv har lyst til

Anmeld

25. september 2012

Finemoar<3

HopinWishin skriver:

Nej det er ikke for tidligt - det er hjo forskelligt hvornår man er klar til at få guldet passet

Selv har jeg ingen behov for tid med manden og er på ingen måde klar til at undvære min datter i mere end 30 minutter Hun er 10 uger imorgen..

Anmeld

25. september 2012

Marts<3

Vi var ude og spise da vores søn var 5 uger, og det var FANTASTISK! Ikke at jeg havde behov for at være væk fra Storm, men savnede min kæreste. Vi sad og kyssede som teenagere, og fik god mad. Så jeg syntes du skal bestille et bord med det samme, og glæde dig til hygge med din mand:-)

Vores første aften varede i 2 timer og 17 min... Og han sov de knap 2 timer. Plus vi havde en meget lykkelig og stolt farmor:-)

Føl din mavefornemmelse... 

God fornøjelse...

Anmeld

25. september 2012

M (:

HopinWishin skriver:

Hvis du trænger til kærestetid og føler dig klar til at lade guldet passe, så skal du/I da bare se at komme afsted - det kommer godt igen! God fornøjelse! 

Anmeld

25. september 2012

TeamRocket

Well, knægten er to til november så det er bumbum, over to år siden vi var ude og lege kærester Men hvis i har nogle der vil passe skal i da bare ta afsted.

Anmeld

25. september 2012

Masig

Her var vores dreng 3 uger, da min nabo tilbød at gå en tur med ham i barnevognen så jeg lige kunne få en times tid til at ordne huset og slappe lidt af...

Han var 8 uger da samme nabo (som er nogle gode venner) passede ham i 2½ time ca, så vi kunne tage ud og spise og være kærester igen, og det var guld værd! Vi har desværre en dreng der skriger meget pga maveproblemer, så vi havde slet ikke haft tid til at være sammen, det hele gik bare op i frustrationer over hans skrigeri, så det var virkelig godt for os lige at få de par timer sammen uden skrig og skrål...

Jeg synes bare I skal gøre det, det er jo kun et par timer og det kan jo tænkes barnet sover det meste af tiden alligevel

Anmeld

25. september 2012

HopinWishin

Har både en farmor og en mormor der ville elske at passe hende... og jeg føler jeg trygt kan lade dem passe hende....

Det er bare min samvittighed der nager lidt... Men ja hun kan jo snildt sove tiden væk...

Anmeld

25. september 2012

raca

for os var det alt alt for tidligt..

et så lille barn har kun brug for mor og far.. så dt er rent ego behov.

man kan jo godt være kærster hjemme i sofanen når den lille sover.. jeg er sikker på at et forhold holder langt bedre hvis man lære at se/nyde den andens selvskab/ være kærster i dagligdagen. altså bevist afsætte tiden til det også på linje med tiden til vasketøj og madlavning. så hele familien fungere, og mor og far ikke kun fungere eller skal havde alene ud tid for at fungere sammen.. for så bliver børne jo ikke en del af familien men et vedhæng der kan hæftes af og på efter forgodt befindende

jo vi nyder når bedste forældrene har børne.. men det er ikke det der giver os det gode forhold. og for os var det vigitgt at vente med pasningen til barnet var klart. 

Anmeld

25. september 2012

HopinWishin

raca skriver:

for os var det alt alt for tidligt..

et så lille barn har kun brug for mor og far.. så dt er rent ego behov.

man kan jo godt være kærster hjemme i sofanen når den lille sover.. jeg er sikker på at et forhold holder langt bedre hvis man lære at se/nyde den andens selvskab/ være kærster i dagligdagen. altså bevist afsætte tiden til det også på linje med tiden til vasketøj og madlavning. så hele familien fungere, og mor og far ikke kun fungere eller skal havde alene ud tid for at fungere sammen.. for så bliver børne jo ikke en del af familien men et vedhæng der kan hæftes af og på efter forgodt befindende

jo vi nyder når bedste forældrene har børne.. men det er ikke det der giver os det gode forhold. og for os var det vigitgt at vente med pasningen til barnet var klart. 

Kan godt være det er et ego behov.. men på sigt tror jeg det munder godt ud... 

min mand arbejder fra 15-23 så aftenhygger er der ikk plads til..

tror på hvis vi  husker at lege kærester nu... så giver det plusser på sigt også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.