pasning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

HopinWishin

Masig skriver:

Her var vores dreng 3 uger, da min nabo tilbød at gå en tur med ham i barnevognen så jeg lige kunne få en times tid til at ordne huset og slappe lidt af...

Han var 8 uger da samme nabo (som er nogle gode venner) passede ham i 2½ time ca, så vi kunne tage ud og spise og være kærester igen, og det var guld værd! Vi har desværre en dreng der skriger meget pga maveproblemer, så vi havde slet ikke haft tid til at være sammen, det hele gik bare op i frustrationer over hans skrigeri, så det var virkelig godt for os lige at få de par timer sammen uden skrig og skrål...

Jeg synes bare I skal gøre det, det er jo kun et par timer og det kan jo tænkes barnet sover det meste af tiden alligevel

dejligt du kan tage imod hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

HopinWishin

jydeinden skriver:

personligt synes jeg ikke det er for tidligt, men det er der sikkert mange som gør.. men jeg synes man skal gøre det man selv har lyst til

Anmeld

25. september 2012

L&V

HopinWishin skriver:

hvornår var i ude og lege kærester igen efter i var blevet forældre?.. vores datter er seks uger nu.. og jeg trænger bare virkelig til at se min mand!! er det for tidligt at få barnet passet tre timers tid?.. hvor vi er ude og spise eller i bio..

Afsted med jer Det er aldrig for tidligt hvis man kan mærke man har brug for det.. Det er sygt hårdt de første par gange men så bliver det os bare til glæde for alle

Anmeld

25. september 2012

HopinWishin

Marts<3 skriver:

Vi var ude og spise da vores søn var 5 uger, og det var FANTASTISK! Ikke at jeg havde behov for at være væk fra Storm, men savnede min kæreste. Vi sad og kyssede som teenagere, og fik god mad. Så jeg syntes du skal bestille et bord med det samme, og glæde dig til hygge med din mand:-)

Vores første aften varede i 2 timer og 17 min... Og han sov de knap 2 timer. Plus vi havde en meget lykkelig og stolt farmor:-)

Føl din mavefornemmelse... 

God fornøjelse...

Det lyder skønt.... Bliver helt misundelig!! =)

Anmeld

25. september 2012

HopinWishin

Månsson skriver:

Afsted med jer Det er aldrig for tidligt hvis man kan mærke man har brug for det.. Det er sygt hårdt de første par gange men så bliver det os bare til glæde for alle

Tak...! =) Det er også lidt det jeg tænker..

Anmeld

25. september 2012

L&V

HopinWishin skriver:

Tak...! =) Det er også lidt det jeg tænker..

Det er bare sååå vigtigt at gi sig selv lov.. Vi har kæreste dag 1gang om måneden nogle gange kun hver anden men nøj hvor er det godt.. Elsker at være sammen med Laura men elsker os at være alene sammen med min mand, ku putte med ham om natten, drikke lidt vin uden og sku tænke over det og det giver mig bare en masse energi

Anmeld

25. september 2012

Masig

HopinWishin skriver:

dejligt du kan tage imod hjælp

Jeg tager imod al den hjælp jeg kan få, for mit barns skyld, for hvis jeg/vi til sidst bliver så frustrerede over hans skrigeri at vi ikke kan tage os ordentligt af ham ville jeg blive dybt ulykkelig over jeg ikke tog imod lidt aflastning ind imellem... Man har bare meget mere overskud til ham når man lige har haft bare en enkelt time for sig selv... I hvert fald i vores situation, hvor han skriger hele dagen...

Anmeld

25. september 2012

HopinWishin

Masig skriver:

Jeg tager imod al den hjælp jeg kan få, for mit barns skyld, for hvis jeg/vi til sidst bliver så frustrerede over hans skrigeri at vi ikke kan tage os ordentligt af ham ville jeg blive dybt ulykkelig over jeg ikke tog imod lidt aflastning ind imellem... Man har bare meget mere overskud til ham når man lige har haft bare en enkelt time for sig selv... I hvert fald i vores situation, hvor han skriger hele dagen...

Ja puha.. det må også være frustrende.. stakkels lille mand... 

Anmeld

25. september 2012

Masig

HopinWishin skriver:

Ja puha.. det må også være frustrende.. stakkels lille mand... 

Meget! For os alle tre... Dagen handler mest om bare at "overleve" og komme igennem den uden at gå helt ned...

Men vi håber det snart går over igen.. Nu har det stået på 6-7 uger så det må da snart være slut... Vi skal til læge her fredag for at få ham tjekket igennem, og se om der er en forklaring på det...

Men må indrømme jeg godt kunne bruge en anelse mere hjælp/aflastning ind imellem, for det tærer godt nok på kræfterne...

Anmeld

25. september 2012

CaWi

Det er så vigtigt at huske hinanden, og give sig tid til hinanden.
Nogle forhold har ikke brug for at tage ud og spise og tage i biffen, mens andre har.

Vi har i hvert fald haft brug for kæreste tid. Vi har været i biffen et par gange nu på fem mdr. Vores dreng var 7 uger da han blev passet et døgn, da vi skulle til bryllup.
Jeg savnede ham vildt meget, men kunne klare hele verden bagefter. Intet skrig og skrål var for meget.

Så afsted med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.