Føler mig total fiasko!!! Og tom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Dumpede 2 gange før jeg kom igennem. Men det var faktisk først da jeg dumpede en eksamen at jeg fik følelsen af fiasko. Så kender det godt

Ikke en rare følelse hva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Lullaby

Anonym skriver:

Ikke en rare følelse hva

Nej jeg var meget ked af det og havde bare lyst til at droppe ud..

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Lullaby skriver:

Nej jeg var meget ked af det og havde bare lyst til at droppe ud..

Præcis sådan har jeg det også men det kan nok ikke betale sig at droppe ud når man nu har brugt mange penge på det skid hehe

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Jeg har allerede kørt 10 timer ekstra bare for at være sikker på at bestå, men vil dog bruge 2 timer mere på parkering)Parlel) da dewt var det jeg dumpede på, han var imponeret af min kørsel som han sagde til kørelæreren. så kun parkering 

jeg skulle heldigvis ikke paralel parakere til mine køreprøver

for ellers var jeg da aldrig kommet igennem

kunne godt gøre det på kravlegården, men siden er det ikke lykkedes for mig  

Anmeld

25. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

det er jo Ikke det at jeg dumpede der får mig til at føle som fiasko, men at folk skal vide at jeg dumpede   det er ikke fordi jeg absolut skal være perfekt, men Jeg har bare store forventninger til mig selv om at Alt hvad jeg kaster mig ud i, Skal lykkes, sandheden er dog  en anden lige i det her tilfælde, ja men op på hesten igen

Jamen, jeg forstår det skam godt. I mit tilfælde gik jeg til studentereksamen i samme periode, og det hjalp mig nok på sin vis til at få proportionssansen justeret - men der gik da nogle år, før jeg brød mig om at fortælle, hvor mange gange jeg dumpede køreprøven - eller kunne se noget humoristisk i det. 

Anmeld

25. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Ja det er hvad jeg føler lige nu. Dumpede min . Køreprøve igår som jeg egentlig synes gik godt men hvordan slipper jeg den her følelse af tomhed i maven, at jeg ikke dur til noget . total fiasko og lige nu fortryder jeg faktisk at jeg overhoved var begyndt på de skide kørekort jeg lider i forvejen af præstationsangst og det hjælper slet ikke på at dumpe..... Det er1. Gang jeg dumper i noget/;

Den gang jeg tog kørekort sagde min kørelærer, at 60% af alle køreskoleelever dumper enten teoriprøven eller køreprøven første gang.. Så op med humøret - du skal nok få dit kørekort! 

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Den gang jeg tog kørekort sagde min kørelærer, at 60% af alle køreskoleelever dumper enten teoriprøven eller køreprøven første gang.. Så op med humøret - du skal nok få dit kørekort! 

Tak jeg prøver at holde hovedet op bestod trods al teoriprøven først gang med 2 fejl

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jamen, jeg forstår det skam godt. I mit tilfælde gik jeg til studentereksamen i samme periode, og det hjalp mig nok på sin vis til at få proportionssansen justeret - men der gik da nogle år, før jeg brød mig om at fortælle, hvor mange gange jeg dumpede køreprøven - eller kunne se noget humoristisk i det. 

Jeg håber da at jeg kan grine af denne jer tråd når jeg engang forhåbentlig om en uge ser den med en bestået køreprøve hehe

Anmeld

25. september 2012

M (:

Anonym skriver:

Tak jeg prøver at holde hovedet op bestod trods al teoriprøven først gang med 2 fejl

Læste i tråden, at du dumpede pga. en parkering - det kan ske for alle! Det er da en latterlig småting..

Jeg har bestået min køreprøve for 5 år siden, men jeg kan kun parallelparkere i min kørelærers bil, da jeg havde pejlepunkter i vinduerne - så det var ikke fordi jeg havde lært det, men fordi jeg havde lært mig nogle nødvendige snydetriks.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.