Føler mig total fiasko!!! Og tom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

du får lige et  her fra

jeg lider voldsomt af præstations angst og det vidste sig tydeligt da jeg tog mit kørekort..

for jeg endte med at dumpe 2 gange..

jeg fik normalt ros for min køslen og min lære kunne ikke forstå det var så svært for mig til prøverne at jeg dumpede men blev simplthen så nervøs..

jeg fandt ud af at det der gjorde mig mest nervøs var at skuffe andre og især hvis jeg sku skuffe min far..  min far som har været chauffør igennem de sidste 24 år og som også betalte mit kørekort..

så jeg valgte til min 3 prøve ikke at fortælle til andre end min mor og daværende kæreste at jeg skulle op den dag, jeg var stadig nervøs men slet slet ikke så meget, så jeg bestod faktis prøven 

jeg ku så ringe rundt og især til min far og sige jeg havde fået kørekort, dog var der ikke mange der troede på mig da jeg var oppe den 1 april  

en sidste ting er jeg ved man kan få noget pille-værk hos lægen mod præsterations angst, dog var det ikke noget jeg selv gjorde..

ja min fejl må nok have været at ALT for mange personer viste at jeg skulle op, så da jeg dumpede ringede de jo alle for at høre hvordan det gik  ( jeg kunne grave mig ned af pinlighed) 

så næste gang skal INGen vide det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

ja min fejl må nok have været at ALT for mange personer viste at jeg skulle op, så da jeg dumpede ringede de jo alle for at høre hvordan det gik  ( jeg kunne grave mig ned af pinlighed) 

så næste gang skal INGen vide det 

lige precis det samme jeg oplevede

så det tog toppen af nervøsiteten at de ikke vidste det da jeg skulle op igen  

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Altså en gang ska jo nok desvære være den første, så som man siger " op på gesten igen !!!"

Jeg dumpede også første gang og det er bare ik sjovt! Jeg blev simpelhen så nervøs at jeg nærmeste ik ku starte bilen 

Aftalte så med min kørelære at når jeg sku op til ny prøve, ville jeg ik vide datoen osv, han sku bare komme og hente mig. Næste køretime jeg havde forgik i en helt anden bil, end kørelærens. Da vi havde kørt en halv time, holdte han ind og samlede motorsagkyndig op, hoppede ud af bilen og sagde " god køreprøve" Så kørte vi og jeg nåede slet ik t blive nervøs. Kender mange der er dumpet første og anden gang. Du ska nok klare den vh stine

ja det gik jo næstengodt så jeg kan jo godt køre bil, det var bare IKke min dag igår desværre, ikke andet end at prøve igen Tak for det

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Hey, det er bare en køreprøve - ikke en vigtig eksamen eller noget, der ikke kan gøres om. Og det handler ikke om din intelligens eller dine menneskelige egenskaber! 

Jeg dumpede til køreprøve - ta tah - FIRE gange! Det er 23 år siden, og jeg har ingen sår på sjælen - og er en glimrende bilist. Op på hesten igen. 

det er jo Ikke det at jeg dumpede der får mig til at føle som fiasko, men at folk skal vide at jeg dumpede   det er ikke fordi jeg absolut skal være perfekt, men Jeg har bare store forventninger til mig selv om at Alt hvad jeg kaster mig ud i, Skal lykkes, sandheden er dog  en anden lige i det her tilfælde, ja men op på hesten igen

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

lige precis det samme jeg oplevede

så det tog toppen af nervøsiteten at de ikke vidste det da jeg skulle op igen  

Alt det ekstra press har man nok ikke brug for til sådan en køreprøve hehe.

men kæft jeg en følelse det sætte i en at vide at man ikke bestod

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

Alt det ekstra press har man nok ikke brug for til sådan en køreprøve hehe.

men kæft jeg en følelse det sætte i en at vide at man ikke bestod

jeg var græde færdig efter mine 2 dumpede køreprøver, ku slet ikke holde mig selv ud og ja gemte mig, satte mobilen på lydløs osv..  

så jeg ved hvordan du føler dig

derfor jeg tænkte jeg måtte finde ud af hvad problemet var og det fandt jeg så  

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

jeg var græde færdig efter mine 2 dumpede køreprøver, ku slet ikke holde mig selv ud og ja gemte mig, satte mobilen på lydløs osv..  

så jeg ved hvordan du føler dig

derfor jeg tænkte jeg måtte finde ud af hvad problemet var og det fandt jeg så  

hihi, jeg græd dog ikke, det kunne have hjulpet men kunne have gravet mig selv ned i en eeeeevighed men jeg håber jeg ikke skal vente i 3-4 uger på at komme op igen

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

hihi, jeg græd dog ikke, det kunne have hjulpet men kunne have gravet mig selv ned i en eeeeevighed men jeg håber jeg ikke skal vente i 3-4 uger på at komme op igen

tror vidst jeg havde en 3-5 ugers ventetid den gang, men jeg udnyttede tiden til at køre noget mere, tænke over hvad jeg kunne gøre anderledes osv  

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

tror vidst jeg havde en 3-5 ugers ventetid den gang, men jeg udnyttede tiden til at køre noget mere, tænke over hvad jeg kunne gøre anderledes osv  

Jeg har allerede kørt 10 timer ekstra bare for at være sikker på at bestå, men vil dog bruge 2 timer mere på parkering)Parlel) da dewt var det jeg dumpede på, han var imponeret af min kørsel som han sagde til kørelæreren. så kun parkering 

Anmeld

25. september 2012

Lullaby

Dumpede 2 gange før jeg kom igennem. Men det var faktisk først da jeg dumpede en eksamen at jeg fik følelsen af fiasko. Så kender det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.