Føler mig total fiasko!!! Og tom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.844 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Ja det er hvad jeg føler lige nu. Dumpede min . Køreprøve igår som jeg egentlig synes gik godt men hvordan slipper jeg den her følelse af tomhed i maven, at jeg ikke dur til noget . total fiasko og lige nu fortryder jeg faktisk at jeg overhoved var begyndt på de skide kørekort jeg lider i forvejen af præstationsangst og det hjælper slet ikke på at dumpe..... Det er1. Gang jeg dumper i noget/;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Troldemommi

Anonym skriver:

Ja det er hvad jeg føler lige nu. Dumpede min . Køreprøve igår som jeg egentlig synes gik godt men hvordan slipper jeg den her følelse af tomhed i maven, at jeg ikke dur til noget . total fiasko og lige nu fortryder jeg faktisk at jeg overhoved var begyndt på de skide kørekort jeg lider i forvejen af præstationsangst og det hjælper slet ikke på at dumpe..... Det er1. Gang jeg dumper i noget/;

ved du hvad jeg dumpede også min første køreprøve og min mand måtte op tre gange før det lykkedes ham at få kortet, der er masser af mennesker der dumper deres første køreprøve, det er slet ingen katestrofe, tag et par køretimer mere og prøv igen, så skal det nok lykkes for dig.

Det var da værre hvis det havde været en eksamen eller lignende, op med humøret

Monica

Anmeld

25. september 2012

Mathilde

Øv hvor træls for dig. Jeg lider selv af præstationsangst, så jeg kan godt forestille mig hvordan du har det....

Mange dumper til første køreprøve, så op på hesten igen. Det skal nok lykkes for dig

Du dur helt sikkert til en hel masse og at du dumper betyder måske bare, at du har haft en dum dag og forhåbentlig går det bedre næste gang.

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

du får lige et  her fra

jeg lider voldsomt af præstations angst og det vidste sig tydeligt da jeg tog mit kørekort..

for jeg endte med at dumpe 2 gange..

jeg fik normalt ros for min køslen og min lære kunne ikke forstå det var så svært for mig til prøverne at jeg dumpede men blev simplthen så nervøs..

jeg fandt ud af at det der gjorde mig mest nervøs var at skuffe andre og især hvis jeg sku skuffe min far..  min far som har været chauffør igennem de sidste 24 år og som også betalte mit kørekort..

så jeg valgte til min 3 prøve ikke at fortælle til andre end min mor og daværende kæreste at jeg skulle op den dag, jeg var stadig nervøs men slet slet ikke så meget, så jeg bestod faktis prøven 

jeg ku så ringe rundt og især til min far og sige jeg havde fået kørekort, dog var der ikke mange der troede på mig da jeg var oppe den 1 april  

en sidste ting er jeg ved man kan få noget pille-værk hos lægen mod præsterations angst, dog var det ikke noget jeg selv gjorde..

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

du får lige et  her fra

jeg lider voldsomt af præstations angst og det vidste sig tydeligt da jeg tog mit kørekort..

for jeg endte med at dumpe 2 gange..

jeg fik normalt ros for min køslen og min lære kunne ikke forstå det var så svært for mig til prøverne at jeg dumpede men blev simplthen så nervøs..

jeg fandt ud af at det der gjorde mig mest nervøs var at skuffe andre og især hvis jeg sku skuffe min far..  min far som har været chauffør igennem de sidste 24 år og som også betalte mit kørekort..

så jeg valgte til min 3 prøve ikke at fortælle til andre end min mor og daværende kæreste at jeg skulle op den dag, jeg var stadig nervøs men slet slet ikke så meget, så jeg bestod faktis prøven 

jeg ku så ringe rundt og især til min far og sige jeg havde fået kørekort, dog var der ikke mange der troede på mig da jeg var oppe den 1 april  

en sidste ting er jeg ved man kan få noget pille-værk hos lægen mod præsterations angst, dog var det ikke noget jeg selv gjorde..

Anmeld

25. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Altså en gang ska jo nok desvære være den første, så som man siger " op på gesten igen !!!"

Jeg dumpede også første gang og det er bare ik sjovt! Jeg blev simpelhen så nervøs at jeg nærmeste ik ku starte bilen 

Aftalte så med min kørelære at når jeg sku op til ny prøve, ville jeg ik vide datoen osv, han sku bare komme og hente mig. Næste køretime jeg havde forgik i en helt anden bil, end kørelærens. Da vi havde kørt en halv time, holdte han ind og samlede motorsagkyndig op, hoppede ud af bilen og sagde " god køreprøve" Så kørte vi og jeg nåede slet ik t blive nervøs. Kender mange der er dumpet første og anden gang. Du ska nok klare den vh stine

Anmeld

25. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hey, det er bare en køreprøve - ikke en vigtig eksamen eller noget, der ikke kan gøres om. Og det handler ikke om din intelligens eller dine menneskelige egenskaber! 

Jeg dumpede til køreprøve - ta tah - FIRE gange! Det er 23 år siden, og jeg har ingen sår på sjælen - og er en glimrende bilist. Op på hesten igen. 

Anmeld

25. september 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg dumpede 3 gange pga nervøsitet. Var tudefærdig hver gang

Men der er ikke andet for end at hænge i og arbejde på de ting du er dumpet på.

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

ved du hvad jeg dumpede også min første køreprøve og min mand måtte op tre gange før det lykkedes ham at få kortet, der er masser af mennesker der dumper deres første køreprøve, det er slet ingen katestrofe, tag et par køretimer mere og prøv igen, så skal det nok lykkes for dig.

Det var da værre hvis det havde været en eksamen eller lignende, op med humøret

Monica

Jo tak, der er mange der dumper første gang, så jeg er nok ikke den første,men bare jeg kunne tage det så roligt alt jeg gør skal nærmeste være perfekt,og det går jo nok ikke alle gangene

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Øv hvor træls for dig. Jeg lider selv af præstationsangst, så jeg kan godt forestille mig hvordan du har det....

Mange dumper til første køreprøve, så op på hesten igen. Det skal nok lykkes for dig

Du dur helt sikkert til en hel masse og at du dumper betyder måske bare, at du har haft en dum dag og forhåbentlig går det bedre næste gang.

tak for det det, det er bare op på hesten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.