Anonym skriver:
Ja det er hvad jeg føler lige nu. Dumpede min . Køreprøve igår som jeg egentlig synes gik godt
men hvordan slipper jeg den her følelse af tomhed i maven, at jeg ikke dur til noget .
total fiasko og lige nu fortryder jeg faktisk at jeg overhoved var begyndt på de skide kørekort
jeg lider i forvejen af præstationsangst og det hjælper slet ikke på at dumpe..... Det er1. Gang jeg dumper i noget/;
du får lige et
her fra 
jeg lider voldsomt af præstations angst og det vidste sig tydeligt da jeg tog mit kørekort..
for jeg endte med at dumpe 2 gange.. 
jeg fik normalt ros for min køslen og min lære kunne ikke forstå det var så svært for mig til prøverne at jeg dumpede men blev simplthen så nervøs.. 
jeg fandt ud af at det der gjorde mig mest nervøs var at skuffe andre og især hvis jeg sku skuffe min far..
min far som har været chauffør igennem de sidste 24 år og som også betalte mit kørekort.. 
så jeg valgte til min 3 prøve ikke at fortælle til andre end min mor og daværende kæreste at jeg skulle op den dag, jeg var stadig nervøs men slet slet ikke så meget, så jeg bestod faktis prøven 
jeg ku så ringe rundt og især til min far og sige jeg havde fået kørekort, dog var der ikke mange der troede på mig da jeg var oppe den 1 april
en sidste ting er jeg ved man kan få noget pille-værk hos lægen mod præsterations angst, dog var det ikke noget jeg selv gjorde.. 
Anmeld