undertrøjer .. hvor køber i dem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

serinasmor

Mette. skriver:

Så er der nok ikke nødvendigt. Jeg har en lille frosenpind, så her er det nødvendigt.

Men kan hvertfald anbefale Joha i almindeligt undertøj også, det holder rigtig godt i vask.

super  takker .. det er rart at have nogen at spørge til råds

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

serinasmor

Bøllemyr skriver:

Det kan jeg godt forstå
Held og lykke med jagten

takker 

Anmeld

25. september 2012

Leneur

serinasmor skriver:

ÅÅ

vores føtex er desværre ikke åbnet endnu  ... men det gør den selvfølgelig snart ... ellers må jeg jo bevæge min krop til århus eller horsens (det skal jeg nok alligevel i løbet af ugen )

Åh, ja det bliver så godt endelig at få en føtex til byen igen og i det hele taget et shoppingcenter. Glæder mig til det... Du kan jo også give hende en t-shirt på under blusen. Det gør jeg i ny og næ ved Silje. Hun er så kommet i uld allerede nu. Er igang med 3. omgang forkølelse, så tør ikke andet og det er desværre lidt pebret.

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Leneur skriver:

Åh, ja det bliver så godt endelig at få en føtex til byen igen og i det hele taget et shoppingcenter. Glæder mig til det... Du kan jo også give hende en t-shirt på under blusen. Det gør jeg i ny og næ ved Silje. Hun er så kommet i uld allerede nu. Er igang med 3. omgang forkølelse, så tør ikke andet og det er desværre lidt pebret.

kan du tilfældigvis huske hvornår den føtex åbner ??? 

og shoppingcenter ?? det har jeg slet ikke hørt om  men sådan er det jo når man er tilflytter .. der er mange ting der går min næse forbi

Anmeld

25. september 2012

Leneur

serinasmor skriver:

kan du tilfældigvis huske hvornår den føtex åbner ??? 

og shoppingcenter ?? det har jeg slet ikke hørt om  men sådan er det jo når man er tilflytter .. der er mange ting der går min næse forbi

Mener det er d. 10. okt. Shoppingcentret er det samme sted som føtex. Der skulle også komme en skoringen derinde og noget andet godt...

Anmeld

25. september 2012

Benjamins'mor

Min søn bliver snart 2, men vi køber dem i Bilka, tror de hedder Entry til drenge og Pretty Sille til piger.

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Leneur skriver:

Mener det er d. 10. okt. Shoppingcentret er det samme sted som føtex. Der skulle også komme en skoringen derinde og noget andet godt...

jamen det skal da nok blive godt  

Jeg har ikke et øjeblik fortrudt at vi rykkede teltpælene op og flyttede fra aalborg til skanderborg (selvom byen er NOGET mindre )

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Benjamins'mor skriver:

Min søn bliver snart 2, men vi køber dem i Bilka, tror de hedder Entry til drenge og Pretty Sille til piger.

Tak skal du have  

hvordan synes du de holder i faconen og bruger du tørretumbler ?

Anmeld

25. september 2012

Leneur

serinasmor skriver:

jamen det skal da nok blive godt  

Jeg har ikke et øjeblik fortrudt at vi rykkede teltpælene op og flyttede fra aalborg til skanderborg (selvom byen er NOGET mindre )

Nu er jeg jo indfødt, så flytter kun herfra hvis min datter som voksen vil til udlandet og bo men jeg elsker at bo her. Den smukke natur og det at man hurtigt kan komme til Århus, Horsens og Silkeborg og så selvfølgelig min familie gør at det for mig er det perfekte smørhul... Dejligt du også kan lide at bo her.

Anmeld

25. september 2012

SaNiNa

føtex har undertøj til 11kr pr del i denne uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.