undertrøjer .. hvor køber i dem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
36 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. september 2012

serinasmor

Serina er nu efterhånden en stor pige .. jeg havde bare ikke lige opdaget det selv ... nu er det meget snart koldt og jeg er ikke rigtigt klar ...

hun er vokset ud af sine bodyer - det vidste jeg selvfølgelig godt ville ske ... jeg havde bare glemt det .. jeg købte i foråret rigtigt mange par trusser ... men jeg havde glemt alt om undertrøjer ... jeg har ikke specielt meget lyst til at give 30 pr stk .. men hvor finder jeg dem ? Nu haster det jo faktisk .. så der er nok ikke lige tid til at vente på tilbud
... det bliver frostvejr lige om lidt ( vil jeg væde med)

Så derfor mine orakler, hvor køber i undertrøjer til tumlinge?

.. gætter på en str 92 men 98 skal jeg jo oss snart ha skaffet..

Og er jeres snart 3årige ligeglade med hvad der er på ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

mortilnoahogmelina

NU er min dreng ikke så gammel .21 måneder .. Men jeg har købt sæt i name it . Og det er klart de bedste vi har . Vi har os fra bilka føtex h og m . Men intet slår name it , de er dejlig tykke bløde og behagelige .. men ja de koster jo lidt ..

Min dreng er ligeglad indtil videre hvad der er på .. her har jeg bare købt neutralt ..

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

Serina er nu efterhånden en stor pige .. jeg havde bare ikke lige opdaget det selv ... nu er det meget snart koldt og jeg er ikke rigtigt klar ...

hun er vokset ud af sine bodyer - det vidste jeg selvfølgelig godt ville ske ... jeg havde bare glemt det .. jeg købte i foråret rigtigt mange par trusser ... men jeg havde glemt alt om undertrøjer ... jeg har ikke specielt meget lyst til at give 30 pr stk .. men hvor finder jeg dem ? Nu haster det jo faktisk .. så der er nok ikke lige tid til at vente på tilbud

jeg køber til vores drenge ude i Bilka..

Lige nu har vi fra Entry, og synes de er super fine, men jeg vil stærkt fraråde dig at købe dem med det der tryk halløjsa på, for efter bare et par vaske ser de forfærdelige ud.. Men dem der bare er i stof med farver osv, dem synes jeg er ganske fine..

Nu tumbler jeg ikke deres undertrøjer, og vasker dem også "kun" på 30grader, men det er fordi de jo ikke som sådan bliver beskidt, derimod deres boxershorts bliver kogt og tumblet, og de er nu også fine nok endnu..

Anmeld

25. september 2012

Joan ( Smallie )

Name it sværger jeg til. Jeg har både dreng og pige og deres undertøj det holder. Det kan ikke vaskes eller trumbles ud af facon. Ders undertrøjer er dejlige lange så de ikke ryger op når ungerne bukker sig.

Du kan få 4 stykker undertøj til 120 kr og det syntes jeg faktisk ikke er så galt når man tænker på hvor godt det holder.

Anmeld

25. september 2012

IngenKoPåIsen

Jeg køber undertøj til lillen i Bilka- og sommetider H&M Jeg vil i øvrigt sige at du sagtens kan købe undertrøjer i str. 98 nu selv om hun måske er en 92.. Så "holder" de lidt længere, og du spare en masse penge! Det eneste der sker ved det, er at undertrøjen er lidt længere end den måske burde være, og det synes jeg faktisk er rigtig dejligt, for så er den til at få ned i bukserne, og har lettere ved at blive der!!

Anmeld

25. september 2012

trunte89

Jeg køber i h&m. Da hun var mindr købte jeg i name it, men begge de steder er det jo omkring 30-35 kr stk. Men Føtex har denne uge undertrøjer til kun 11kr stk

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Mortil2tiloktober skriver:

NU er min dreng ikke så gammel .21 måneder .. Men jeg har købt sæt i name it . Og det er klart de bedste vi har . Vi har os fra bilka føtex h og m . Men intet slår name it , de er dejlig tykke bløde og behagelige .. men ja de koster jo lidt ..

Min dreng er ligeglad indtil videre hvad der er på .. her har jeg bare købt neutralt ..

Tak for svar   oplever du at de holder formen? og bruger du tørretumbler?

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

jeg køber til vores drenge ude i Bilka..

Lige nu har vi fra Entry, og synes de er super fine, men jeg vil stærkt fraråde dig at købe dem med det der tryk halløjsa på, for efter bare et par vaske ser de forfærdelige ud.. Men dem der bare er i stof med farver osv, dem synes jeg er ganske fine..

Nu tumbler jeg ikke deres undertrøjer, og vasker dem også "kun" på 30grader, men det er fordi de jo ikke som sådan bliver beskidt, derimod deres boxershorts bliver kogt og tumblet, og de er nu også fine nok endnu..

undgå tryk    takker ... jeg tænker nemlig ikke så langt selv når det skal gå stærkt  

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

undgå tryk    takker ... jeg tænker nemlig ikke så langt selv når det skal gå stærkt  

nej jeg tænkte heller ikke så langt..

Men det er jo bare undertøj, så de kan jo ikke engang se det tryk der..

Anmeld

25. september 2012

Mette.

serinasmor skriver:

Min datter er 2,5 år. Hun er meget bevist om hvad hun har på og vil selv bestemme alt med tøj - sådan har hun været siden hun blev 2 år.

Vi bruger uld undertøj til hende nu - fra Joha. Hipsters og undertrøje og leggins under bukserne til de rigtig kolde dage, også i uld. Tror det forhandles i de fleste børnebutikker.

Ellers har vi brugt almindeligt undertøj, også fra Joha. Det har en rigtig god pasform og de eneste vi har kunnet finde hun kan holde oppe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.