undertrøjer .. hvor køber i dem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

serinasmor

Name it sværger jeg til. Jeg har både dreng og pige og deres undertøj det holder. Det kan ikke vaskes eller trumbles ud af facon. Ders undertrøjer er dejlige lange så de ikke ryger op når ungerne bukker sig.

Du kan få 4 stykker undertøj til 120 kr og det syntes jeg faktisk ikke er så galt når man tænker på hvor godt det holder.

takker 

nogen idé om hvor mange man egentlig har brug for i den alder ... det er lige gået op for mig at jeg jo har mange par trusser grundet kommende uheld ... men uheld sker vel sjældent helt op på undertrøjen     ... som med bodyer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

2721

Nu kan jeg se du er fra Jylland så ved jeg ikke om min hjælp kan bruges.
Jeg så i sko og tøj(som jo lukker) at se havde undertrykker til 15 kr stk. Kender ikke kvaliteten.
Her hjemme har vi hollys og dem er jeg glade for, vi har et outletcenter (ringsted) hvor jeg køber dem.
Hvis det har interesse vil jeg gerne evt købe dem for dig og sende. Skal derhen fredag satser jeg på.

Knus

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Malunsesmutti skriver:

Jeg køber undertøj til lillen i Bilka- og sommetider H&M Jeg vil i øvrigt sige at du sagtens kan købe undertrøjer i str. 98 nu selv om hun måske er en 92.. Så "holder" de lidt længere, og du spare en masse penge! Det eneste der sker ved det, er at undertrøjen er lidt længere end den måske burde være, og det synes jeg faktisk er rigtig dejligt, for så er den til at få ned i bukserne, og har lettere ved at blive der!!

tak det var faktisk et godt tip at købe dem lidt større  

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

trunte89 skriver:

Jeg køber i h&m. Da hun var mindr købte jeg i name it, men begge de steder er det jo omkring 30-35 kr stk. Men Føtex har denne uge undertrøjer til kun 11kr stk

vores føtex er desværre ikke åbnet endnu  ... men det gør den selvfølgelig snart ... ellers må jeg jo bevæge min krop til århus eller horsens (det skal jeg nok alligevel i løbet af ugen )

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

An&Jo skriver:

nej jeg tænkte heller ikke så langt..

Men det er jo bare undertøj, så de kan jo ikke engang se det tryk der..

det er jo det ...men nogle gange er det nok at man selv ved det

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Mette. skriver:

Min datter er 2,5 år. Hun er meget bevist om hvad hun har på og vil selv bestemme alt med tøj - sådan har hun været siden hun blev 2 år.

Vi bruger uld undertøj til hende nu - fra Joha. Hipsters og undertrøje og leggins under bukserne til de rigtig kolde dage, også i uld. Tror det forhandles i de fleste børnebutikker.

Ellers har vi brugt almindeligt undertøj, også fra Joha. Det har en rigtig god pasform og de eneste vi har kunnet finde hun kan holde oppe.

hmmm ... har aldrig brugt uld .. hun har endnu ikke haft behov har et varmt barn der bare skal have alm bomuld tror jeg det er først i denne uge jeg er begyndt at tænke hun nok skal have noget under sin trøje ... men takker ... 

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Bøllemyr skriver:

Nu kan jeg se du er fra Jylland så ved jeg ikke om min hjælp kan bruges.
Jeg så i sko og tøj(som jo lukker) at se havde undertrykker til 15 kr stk. Kender ikke kvaliteten.
Her hjemme har vi hollys og dem er jeg glade for, vi har et outletcenter (ringsted) hvor jeg køber dem.
Hvis det har interesse vil jeg gerne evt købe dem for dig og sende. Skal derhen fredag satser jeg på.

Knus

det var da et sødt tilbud  

men jeg tror her første gang jeg skal købe denne helt nye tøjdel skal jeg have det i hånden og selv mærke  

Anmeld

25. september 2012

IngenKoPåIsen

serinasmor skriver:

tak det var faktisk et godt tip at købe dem lidt større  

Det har jeg i hvert fald gjort- og så købte jeg underbukser i 98/104 også, selv om hun kun var en 86/92, for ellers kunne hun ikke have sin ble deri :p

Anmeld

25. september 2012

2721

serinasmor skriver:

det var da et sødt tilbud  

men jeg tror her første gang jeg skal købe denne helt nye tøjdel skal jeg have det i hånden og selv mærke  

Det kan jeg godt forstå
Held og lykke med jagten

Anmeld

25. september 2012

Mette.

serinasmor skriver:

hmmm ... har aldrig brugt uld .. hun har endnu ikke haft behov har et varmt barn der bare skal have alm bomuld tror jeg det er først i denne uge jeg er begyndt at tænke hun nok skal have noget under sin trøje ... men takker ... 

Så er der nok ikke nødvendigt. Jeg har en lille frosenpind, så her er det nødvendigt.

Men kan hvertfald anbefale Joha i almindeligt undertøj også, det holder rigtig godt i vask.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.