Anonym skriver:
Det er fedt at se, at folk virkelig har den grænse der ikke skal overtredes, forstå mig ret...
ja forstår.. men den der med "jeg føler..." har jeg også prøvet. Det er lige som at snakke til en dør, han kigger ind i TV'et og hvis jeg beder ham kigge på mig når jeg taler til ham, kigger han i TO sekunder, og kigger derefter væk igen.
JEG havde grænser der ikke skulle overtredes, men min kæreste har overtrådt ALLE mine grænser (UNDTAGEN utroskab)
han lyver tit, han lyver om han skriver meget med den samme pige.. han gemmer sin tlf.. han kan f.eks. ikke ligge sin mobil på bordet i mens han går i bad.. han drikker for meget øl med sine venner efter job.. han 'gider' ikke tage sig af vores søn - hvis jeg beder ham tage vores søn op når han græder siger han "han er så tung" altså han gider bare ikke.. og hvis vi er ragende uvenner bliver jeg kaldt grimme øgenavne og er tit blevet smidt ud... min grænse bliver konstant rykket 
Det lyder ikke som om der er meget godt ved ham/jeres forhold...?!
I så fald ville jeg se at komme væk. (Altså... han lyder da virkelig som om han gør sig fortjent til titlen nar...!)
Jeg kan ikke sige specifikt hvor min grænse går.
Det vigtige for mig er, at vi behandler hinanden med respekt. At vi har tillid til hinanden, ikke lyver for hinanden - uanset om hvad. At det er vigtigt for os ikke at gøre ting, som gør den anden ked af det.
At man også har de ting i baghovedet, når man ikke er sammen.
Jeg kan ikke påstå, at min mand nogensinde har "været en nar" overfor mig - og jeg håber at han kan sige det samme om mig.
Dybest set... Hvis der er noget, jeg føler er nødvendigt at skjule for min mand, så er der noget, der er forkert - og det samme for ham.
Ikke fordi vi nødvendigvis fortæller hinanden alt, vi tjekker ikke hinandens telefoner, mail eller facebook - men vi gemmer det heller ikke specielt meget væk. Det er vores privatliv og det skal være sådan, at vi begge to føler, at der ikke er grund til at tjekke noget.
Hvis jeg gentagne gange følte at han overskred mine grænser - og var ligeglad, ikke hørte på mig, når jeg prøvede at snakke med ham om det, så ville vi ikke være gift.