Anonym skriver:
Ja, som overskriften siger "hvor går din grænse?"
Jeg har gået og tænkt lidt over det, da jeg, i mit parforhold, finder mig i alt for meget, og er møg naiv, i det jeg siger til mig selv "det bliver bedre" HELE tiden, hver gang kæresten (ærlig talt) er en NAR overfor mig.. (JA jeg er skide dum at jeg bliver, det er bare pisse svært :// )
Så jeg kunne godt tænke mig, at høre hvor DIN grænse går, i forhold til parforhold 
Uh sikke et svært spørgsmål.
Jeg tror jeg har overskredet nogle grænser i mit forhold, men det har absolut ikke været på en skadelig måde, snarer tværtimod
Vi har udlevet nogle ting, som jeg ikke ville have "turdet" med min eks. Feks. har vi i en periode hvor det har været okay at "knalde udenom" for at sige det ligeud. Det er ved at være et stykke tid siden, men det er faktisk en tid vi begge nød, selvom vi kun gjorde brug af det en enkelt gang hver
En grænse jeg aldrig ønsker overtrådt er fysisk vold. Slår han mig, er det ud af vagten.
Han overtrådte engang en grænse ved at snage i min computer. Jeg har en dagbog, som jeg end ikke ønsker han skal læse, men det gjorde han.
Mine grænser er også meget ømfindige når det gælder min søn. Ikke at min kæreste ikke må "sætte ham på plads", men der er alligevel en grænse. Svært at sige hvor den går egentlig..
Hmm, det var lige det jeg kunne komme i tanker om