Er det for meget? Fødselsdag (sgave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Du ved bedst selv hvad dit barn vil have det bedst med, vi har en pige der nød alle gæsterne og opmærksomheden til sin 1 års, jeg så hende dårligt nok fordi hun kravlede fra gæst til gæst hele vejen rundt om langbordet :-D min søn derimod- brugte hele sin 1 års på at græde og pylre og turde ikke sine gaver før folk gik hjem, og der havde vi enda halveret gæsterne. Så det er meget forskelligt fra barn til barn. Min datter fik også et stort fint legekøkken fra janod i 1 års af os, begge unger elsker det stadig og kvaliteten er skøn selv efter 4 år står det stærkt :-)

Min datter er meget robusteller hvad man siger... Hun eeelsker opmærksomheden, og klarer den altid fint når der er mange... Så hende er jeg ikke så nervøs for

Det er mere mig selv og plads, og økonomi, osv osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2012

LR85

Anonym skriver:

Holder mig lige anonym da, familie og venner her ind ikke behøver vide hvad vi køber

Min datter bliver snart 1 år som tiden dog går...

Vi har besluttet ikke at dele familierne op, og derfor holde kun en fødselsdag... Hvis vi inviterer de nærmeste (vores forældre, bedsteforældre, søskende, et par mostre og et venne par) bliver vi 34 + os selv... Er det ikke ret voldsomt til en 1 års fødselsdag?
Vi har begge store familier, og der er ingen her vi kan vægle fra, uden at vælge en helt masse fra (hvis i forstår)

Hvor mange var i? og hvor meget gjorde i ud af pynt osv?

Derudover har jeg haft svært ved at finde på hvad vi skal give den lille prinsesse, og har kigge lidt her inde og set at flere giver legekøkkener...
Nu er jeg dog kommet i tvivl om dette er for meget for en lille pige... På de fleste køkkener står der 3-7 år eller lign...
Ville i synes dette var for voldsomt til en 1 årig

Frygter sådan at folk synes jeg overdriver festen og gaven helt vildt, men vil jo også gerne give hende det bedste jeg kan

puuuuuha, jeg snes 34 mennesker er ALT for meget!

barnet får ikke meget ud af det og bliver sikkert snotforvirret og overstimuleret.

Men ja, hvis i har inviteret...

Vi var 15, og Det var for mange!

Men køkkenet er vildt sødt og en super sød gave som helt sikkert vil blive brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.