Anonym skriver:
Holder mig lige anonym da, familie og venner her ind ikke behøver vide hvad vi køber 
Min datter bliver snart 1 år
som tiden dog går...
Vi har besluttet ikke at dele familierne op, og derfor holde kun en fødselsdag... Hvis vi inviterer de nærmeste (vores forældre, bedsteforældre, søskende, et par mostre og et venne par) bliver vi 34 + os selv... Er det ikke ret voldsomt til en 1 års fødselsdag?
Vi har begge store familier, og der er ingen her vi kan vægle fra, uden at vælge en helt masse fra (hvis i forstår)
Hvor mange var i? og hvor meget gjorde i ud af pynt osv?
Derudover har jeg haft svært ved at finde på hvad vi skal give den lille prinsesse, og har kigge lidt her inde og set at flere giver legekøkkener...
Nu er jeg dog kommet i tvivl om dette er for meget for en lille pige... På de fleste køkkener står der 3-7 år eller lign...
Ville i synes dette var for voldsomt til en 1 årig
Frygter sådan at folk synes jeg overdriver festen og gaven helt vildt, men vil jo også gerne give hende det bedste jeg kan
puuuuuha, jeg snes 34 mennesker er ALT for meget!
barnet får ikke meget ud af det og bliver sikkert snotforvirret og overstimuleret.
Men ja, hvis i har inviteret...
Vi var 15, og Det var for mange!
Men køkkenet er vildt sødt og en super sød gave som helt sikkert vil blive brugt
Anmeld