Er det for meget? Fødselsdag (sgave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

klmf

Først: Vi gav Oliver et legekøkken i gave, da han blev et år og det var et hit, så det synes jeg sagtens I kan

Dernæst, så synes jeg virkelig I skal tænke over, hvem I inviterer med, for man lægger ligesom niveauet her til den første fødselsdag. Kunne slet ikke overskue 34 folk til hver eneste fødselsdag fremover - og hvis I får en mere, så to gange om året

Synes altså godt man kan lade være med at invitere dem med, der hverken er hele eller halve søskende! Så må de jo blive sure... kan I ikke appellere lidt til fornuften og sige, at det simpelthen bliver for stort til en 1-års fødselsdag?

Det er jer der bestemmer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Anonym trådstarter

UmmA skriver:

Jeg synes det er alt for mange mennesker, har laest flere steder at ''eksperterne'' anbefaler at man ikke er mere end en 7-10 stk da det ellers kan vaere svaert for den lille at overskue, de faar meget mere ud af det naar det er en mindre fest.

Men altsaa 1aars foedselsdagen er jo helt aerligt mere for moderen end for barnet , saa goer hvad du har lyst til (men tag hensyn til hvad dit barn kan klare) og saa  kan folk taenke hvad de vil

Jeg er nu ikke nervøs for min datter, som sagt er vi en stor familie, så hver gang der sker noget er vi MANGE mennesker, så hun er vant til det

men jeg synes det er mange, men har ingen idé om hvem jeg skulle vælge fra, ved godt min datter er ligeglad, men man ønsker jo heller ikke at sårer familien ved ikke at invitere dem...

Vores datter er den første i næste generation, så hun er alles lille kæledække

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

det kan godt blive noget af en udgift hvis i skal holde sådan en fødselsdag hvergang hun har fødselsdag
men det må da også være dejligt at vokse op i sådan en stor familie, jeg personligt har stort set intet familie - så jeg skal have mange børn og de SKAL også have bange børn haha

Det er også rart at have mange familiemedlemmer, når andre betaler hehe

Gudskelov er det kun en gang om året kan man sige, og lige omkring børnepengene kommer så, vi må klare den så godt vi kan og håbe de ikke spiser for meget

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja han elskede det lige fra starten af og gør det stadig

Nu er han dog begyndt at lave "Kaffe og te" til os

Hihi hvor hyggeligt....

Jamen så bliver det et køkken, tror også det er en ting de kan have glæde af i flere år...

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Først: Vi gav Oliver et legekøkken i gave, da han blev et år og det var et hit, så det synes jeg sagtens I kan

Dernæst, så synes jeg virkelig I skal tænke over, hvem I inviterer med, for man lægger ligesom niveauet her til den første fødselsdag. Kunne slet ikke overskue 34 folk til hver eneste fødselsdag fremover - og hvis I får en mere, så to gange om året

Synes altså godt man kan lade være med at invitere dem med, der hverken er hele eller halve søskende! Så må de jo blive sure... kan I ikke appellere lidt til fornuften og sige, at det simpelthen bliver for stort til en 1-års fødselsdag?

Det er jer der bestemmer!

Jeg har lagt den lidt over på min kæreste at bestemme hvilke "søskende" der skal med, så det ikke er mig der er hende den sure...

Vi må se hvem vi kan skære fra, for det er rigtigt hvad du siger at man ligesom lægger niveauet... og havde slet ikke tænkt på, hvis der kommer en lillebror eller søster får helt sved på panden...

Ville gerne ved på omkring 20-25, så hvis hele søskende flokken melder fra passer pengene

Og super med køkkenet, det er blevet bestilt nu

Anmeld

24. september 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hihi hvor hyggeligt....

Jamen så bliver det et køkken, tror også det er en ting de kan have glæde af i flere år...

Lige præcis . Lige nu tror jeg aldrig Oscar stopper med at lege med det

Anmeld

24. september 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Lige præcis . Lige nu tror jeg aldrig Oscar stopper med at lege med det

Jamen så er det da den perfekte gave...

Har også bestilt det nu, så nu er det sådan det bliver

Anmeld

24. september 2012

klmf

Anonym skriver:

Jeg har lagt den lidt over på min kæreste at bestemme hvilke "søskende" der skal med, så det ikke er mig der er hende den sure...

Vi må se hvem vi kan skære fra, for det er rigtigt hvad du siger at man ligesom lægger niveauet... og havde slet ikke tænkt på, hvis der kommer en lillebror eller søster får helt sved på panden...

Ville gerne ved på omkring 20-25, så hvis hele søskende flokken melder fra passer pengene

Og super med køkkenet, det er blevet bestilt nu

Godt valg; hans familie, hans beslutning. Man kan nemlig hurtigt blive 'den sure skrappedulle'

Prøv og forelæg ham scenariet med 2 (evt.3?) børn og fødselsdage, så kan det være det er nemmere for ham at skære fra

Anmeld

24. september 2012

Moar2011

vi er os MANGE ! men vi kotte det ned så det kun var de allernærmeste

Anmeld

24. september 2012

Muhmi

En stor familie gør jo at man holder store fester... Her delte vi op af to dage, sådan at der kom 2 (farmor+farfar) den ene dag og 2 (mormor+morfar) på Silas' 1 års fødselsdag

Og Silas fik også legekøkken i 1 års gave + forfærdeligt mange andre ting fordi mor her ikke kunne dy sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.