Er det for meget? Fødselsdag (sgave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

SaNiNa

Det er jeres dag så overvej hvem i vil have med om i vil have alle med eller kun nogle.

Her har vi mormor, morfar, farmor og farfar, 3 older og vores søskende og nogle af min mands fættere og kusiner vi bliver 20

ang køkknet så kan i jo lade være med at sætte alle tingene frem til at starte med. Vi gav også vores søn et legekøkken 1 års fødselsdag lillepigen ved vi ikke helt endnu og det på torsdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

vitapigen

Hold da op, det var mange??!!

Vi holdte min datters fødselsdag den dag hun havde, og det var en hverdag. Vi inviterede kun bedsteforældrene til aftenskaffe og det var det. Hun var pænt ligeglad med gaverne og var lidt pyller over alt det påstyr

Men det er jo forskelligt hvordan man gør Vi er aldrig rigtig gået op i fødselsdage for der er ingen af os der gider være i centrum

Mht. gaven synes jeg i skulle vente lidt med et legekøkken. Det er ikke sikkert hun synes det er fantastisk lige nu og så for den jo bare lov at stå. Og så kan hun miste interessen den dag hun rigtig kan finde ud af at bruge den

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Godt valg; hans familie, hans beslutning. Man kan nemlig hurtigt blive 'den sure skrappedulle'

Prøv og forelæg ham scenariet med 2 (evt.3?) børn og fødselsdage, så kan det være det er nemmere for ham at skære fra

Har sagt det til ham... Og han synes stadig det er svært, fordi han ser det som en meget speciel dag, og derfor (forhåbentligt) ikke vil have alle sammen med til de følgende fødselsdage, og sikkert heller ikk noget vores datter vil være interesseret i mår hun selv kan bestemme, da vi sjældent ser dem...

"gudskelov" er de fleste pap søskende ikke så pligt opfyldende, så vi regner med et par afbud

Anmeld

25. september 2012

Anonym trådstarter

Storms-Mor skriver:

vi er os MANGE ! men vi kotte det ned så det kun var de allernærmeste

Må jeg spørge hvem i endte med at invitere?

Anmeld

25. september 2012

signe.

Anonym skriver:

Holder mig lige anonym da, familie og venner her ind ikke behøver vide hvad vi køber

Min datter bliver snart 1 år som tiden dog går...

Vi har besluttet ikke at dele familierne op, og derfor holde kun en fødselsdag... Hvis vi inviterer de nærmeste (vores forældre, bedsteforældre, søskende, et par mostre og et venne par) bliver vi 34 + os selv... Er det ikke ret voldsomt til en 1 års fødselsdag?
Vi har begge store familier, og der er ingen her vi kan vægle fra, uden at vælge en helt masse fra (hvis i forstår)

Hvor mange var i? og hvor meget gjorde i ud af pynt osv?

Derudover har jeg haft svært ved at finde på hvad vi skal give den lille prinsesse, og har kigge lidt her inde og set at flere giver legekøkkener...
Nu er jeg dog kommet i tvivl om dette er for meget for en lille pige... På de fleste køkkener står der 3-7 år eller lign...
Ville i synes dette var for voldsomt til en 1 årig

Frygter sådan at folk synes jeg overdriver festen og gaven helt vildt, men vil jo også gerne give hende det bedste jeg kan

vi er omkring 32 til vores børns fødselsdage og det er også kun de nærmeste, altså ingen venner, men kun dem som har en familerelation til barnet ; mostre, onkler, older og bedsteforældre og i den sur, å vi er også mange

Du skal give din datter det dy synes hun skal have. Dog ville jeg ikke selv give mine børn det så tidligt, min den ældste er 2,5 og er først ved at fatte interesse for sådanne køkkener nu..

Anmeld

25. september 2012

Nadia&Daniel

Havde nok valgt at dele familien op - så man kunne nå at snakke med alle - men der er vi så forskellige

Laura (eller vi satser på at hun får det) får et trækøkken (fra IKEA) i hendes 2 års fødselsdag, hun har ikke vist interesseret for det endnu. Men tror bestemt det kommer

Anmeld

25. september 2012

TeamRocket

Du ved bedst selv hvad dit barn vil have det bedst med, vi har en pige der nød alle gæsterne og opmærksomheden til sin 1 års, jeg så hende dårligt nok fordi hun kravlede fra gæst til gæst hele vejen rundt om langbordet :-D min søn derimod- brugte hele sin 1 års på at græde og pylre og turde ikke sine gaver før folk gik hjem, og der havde vi enda halveret gæsterne. Så det er meget forskelligt fra barn til barn. Min datter fik også et stort fint legekøkken fra janod i 1 års af os, begge unger elsker det stadig og kvaliteten er skøn selv efter 4 år står det stærkt :-)

Anmeld

25. september 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Må jeg spørge hvem i endte med at invitere?

1 moster 2 onkler mormor morfar 3 older farmor og reseve bedste + mand .
Altså i storms øjne

Anmeld

25. september 2012

L&V

Anonym skriver:

VseHolder mig lige anonym da, familie og venner her ind ikke behøver vide hvad vi køber

Min datter bliver snart 1 år som tiden dog går...

Vi har besluttet ikke at dele familierne op, og derfor holde kun en fødselsdag... Hvis vi inviterer de nærmeste (vores forældre, bedsteforældre, søskende, et par mostre og et venne par) bliver vi 34 + os selv... Er det ikke ret voldsomt til en 1 års fødselsdag?
Vi har begge store familier, og der er ingen her vi kan vægle fra, uden at vælge en helt masse fra (hvis i forstår)

Hvor mange var i? og hvor meget gjorde i ud af pynt osv?

Derudover har jeg haft svært ved at finde på hvad vi skal give den lille prinsesse, og har kigge lidt her inde og set at flere giver legekøkkener...
Nu er jeg dog kommet i tvivl om dette er for meget for en lille pige... På de fleste køkkener står der 3-7 år eller lign...
Ville i synes dette var for voldsomt til en 1 årig

Frygter sådan at folk synes jeg overdriver festen og gaven helt vildt, men vil jo også gerne give hende det bedste jeg kan

Vi var 25 igår til lauras et års fødselsdag. de fik aftensmad fine kager og kagemand. der var lys på bordet thats it.. Vi fik det køkken der og det ryger tilbage med det samme, det er lige tøset nok til mig

Anmeld

27. september 2012

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Vi var 25 igår til lauras et års fødselsdag. de fik aftensmad fine kager og kagemand. der var lys på bordet thats it.. Vi fik det køkken der og det ryger tilbage med det samme, det er lige tøset nok til mig

okay det var også en del... håber vi kommer ned på omkring 25, også... men hvem ved...

Her skal de bare have brunch også en kage... også ud af vagten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.