Brugt fodtøj??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Ryberg

Det kommer an på HVOR brugt... fordi noget fodtøj, kan være brugt 2-3 gange og så er det jo ikke "brugt" på den måde... og det gælder både til mig og manden!..

Til Lasse køber jeg som regel nyt fodtøj til ham, men fx her til vinter, køber jeg et par nye vinterstøvler og et par "lidt" brugte vinterstøvler som jeg har som et ekstra par - det er alligevel begrænset hvor meget han bruger dem, men det er bare så rart at have!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Pige2009

FrkRaarup skriver:

Det ved jeg..

Men nu hun kun ligger og sover. Jeg taler om babysko der aldrig er gået/stået i

Hvad er din mening om det ?

Jeg har altid kun haft nyt til Laura, hvad fodtøj angår Min mor strikkede lækre futter til hende, så jeg har ikke haft behov for at købe før jeg købte nogle Bundgaard Prewalkers. Men jeg har en antipati mod brugt fodtøj gået i eller ej

Anmeld

23. september 2012

SussieThyssen

Nej ALDRIG.

Lige så lidt som jeg kunne finde på at købe brugt undertøj.

Der er bare visse ting man ikke skal udsætte sig selv og sine kære for.

Tænk hvad fostøjet kan være inficeret med...bvadr, sir jeg bare.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. september 2012

FrkRaarup

SussieThyssen skriver:

Nej ALDRIG.

Lige så lidt som jeg kunne finde på at købe brugt undertøj.

Der er bare visse ting man ikke skal udsætte sig selv og sine kære for.

Tænk hvad fostøjet kan være inficeret med...bvadr, sir jeg bare.

Kærligst
Sussie

Kunne heller ALDRIG finde på at købe brugt undertøj.

Det er rigtig hvad du siger.

Kan også se at babysko kan fåes ret billige. Så ingen ko på isen der.

Ender sikkert med at købe dem alle fra nye...

Anmeld

23. september 2012

isabellasmor

FrkRaarup skriver:

Køber I brugt fodtøj til jer selv, børn, mand ?

Når jeg skriver brugt fodtøj mener jeg fodtøj som er slidt, sålen er mærket efter tidligere fod, osv.

Jeg er selv af den mening at jeg ikke vil gå i brugt fodtøj, og at min mand og stedsøn hellere ikke skal.

Venter mig nu en lille pige, og tænker at så længe hun ikke kan gå, så kan man godt købe brugt ? Da fodtøjet jo egentlig bare skal varme fusserne og næppe kan have givet sålen aftryk ?

Hvad tænker I omkring det her med brugt fodtøj ? Er det mig der er sart ? Og kan man ikke sagtens købe brugt til de små der ikke kan gå endnu ?

Vi køber ikke brugt fodtøj. Jeg selv har aldrig haft et problem med at få sko af veninder, familie, som de har gået i. Men vil aldrig give min datter sko der er brugt. Fodtøjet er bare rigtig vigtigt, og det er noget af det eneste jeg virkelig investere mange penge i . Hendes tøj køber jeg tit brugt eller i hvert fald billigt (elsker H&M)     Men fodtøjet skal bare være ordentligt og sidde godt til de små fusser dér 

Anmeld

24. september 2012

modesty

Størstedelen af mine egne sko er købt brugt på loppemarkeder. Jeg prøver dem selvfølgelig først, og hvis de sidder dårligt, køber jeg dem ikke. Ofte køber jeg så en ny sål og lægger i.

Jeg køber ikke brugt fodtøj til min søn når han begynder at gå. Men nu hvor han kravler, har han masser af brugte futter, både indefutter og vandtætte til udendørsbrug.

Anmeld

24. september 2012

Den lykkelige

Jeg køber ikke brugt fodtøj.. Jeg er udlært i skobutik og på skoleophold lærte vi at sko ikke må gå i arv til børn!! Min datter har flere par hun næsten ikke har brugt.. men gemmer dem med vilje ikke til når vi starter projekt nr. 2.. Så jeg har det som dig!

Anmeld

24. september 2012

VIPpigen

Her har Lilje i starten af sin "gå periode" haft brugt fodtøj fra kusinen. Det vil sige at Lilje har en lille fod, så derfor har kusines sko været brugt minimalt da hun har en stor fod. Men nu hvor hun går aktivt, så nej, hun bruger ikke brugte sko længere. Vi får gummistøvler fra kusine også, og der bliver kigget godt på støvlen og sålen hvor slidte de er, for det skal være godt for hendes fødder at være i skoene/støvlerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.