Brugt fodtøj??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

FrkRaarup

TeamRocket skriver:

Åh både og vil jeg svare. Vi købte rigtig mange fine baby futter- men fik dem aldrig brugt til andet end pynt på kommoden- og i det tilfælde kan man jo godt købe brugt uden det er brugt;-) men jeg ville aldrig købe brugte brugte sko eller futter. By the way- har du set h&ms pige babysko? De er så søde og ret billige :-D

Nej, det tror jeg ikke. Smider du lige et link ?

Futter vil jeg ALDRIG købe brugt!

Men tænker sko til lillepigen der bare ligger/sidder kunne jeg måske godt. - hvem ved ?!

Det er et svært enme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Nadia&Daniel

FrkRaarup skriver:

Køber I brugt fodtøj til jer selv, børn, mand ?

Når jeg skriver brugt fodtøj mener jeg fodtøj som er slidt, sålen er mærket efter tidligere fod, osv.

Jeg er selv af den mening at jeg ikke vil gå i brugt fodtøj, og at min mand og stedsøn hellere ikke skal.

Venter mig nu en lille pige, og tænker at så længe hun ikke kan gå, så kan man godt købe brugt ? Da fodtøjet jo egentlig bare skal varme fusserne og næppe kan have givet sålen aftryk ?

Hvad tænker I omkring det her med brugt fodtøj ? Er det mig der er sart ? Og kan man ikke sagtens købe brugt til de små der ikke kan gå endnu ?

Vil ALDRIG byde mine børn brugt (altså slidt og virkelig kan ses de er brugt) sko.

Vil heller ALDRIG købe brugt sko, for vil ikke kunne bedømme ordentligt om hvor meget de er brugt/slidt, hverke ud fra billede eller hjemme hos nogen.

Vil dog vist det er arv fra vores egen datter til næste barn, for så kender jeg skoen's "fortid".

Anmeld

23. september 2012

FrkRaarup

NNL skriver:

Jeg har lånt nogle brugte futter til min søn, han er 5 mdr nu. Og nu hvor han er begyndt at stå (når vi holder ham), vil jeg ikke have ham i noget brugt, i hvert fald ikke ting med en rigtig "bund". Hvis det er bløde futsko med et stykke stof er jeg ligeglad, men fra nu af bliver sko-sko nye

Vil heller ikke selv gå i sko, som andre har "gået til", tror ikke på det er sundt for kroppen/ryggen

Men i starten tror jeg ikke på det kan gøre nogen skade for din lille datter - hun ligger jo bare ned eller sidder når hun bliver liiidt ældre

Ville heller aldrig smide Malte i et par brugte sko!!! Eller min mand og mig selv for den sags skyld!

Præcis, mener heller ikke det har noget at sige når hun bare sover. Men kom alligevel i tvivl.

Måske ændre jeg mening når hun endelig er kommet til verden

Anmeld

23. september 2012

MortilCilas

FrkRaarup skriver:

Køber I brugt fodtøj til jer selv, børn, mand ?

Når jeg skriver brugt fodtøj mener jeg fodtøj som er slidt, sålen er mærket efter tidligere fod, osv.

Jeg er selv af den mening at jeg ikke vil gå i brugt fodtøj, og at min mand og stedsøn hellere ikke skal.

Venter mig nu en lille pige, og tænker at så længe hun ikke kan gå, så kan man godt købe brugt ? Da fodtøjet jo egentlig bare skal varme fusserne og næppe kan have givet sålen aftryk ?

Hvad tænker I omkring det her med brugt fodtøj ? Er det mig der er sart ? Og kan man ikke sagtens købe brugt til de små der ikke kan gå endnu ?

Jeg vil aldrig købe brugt fodtøj til min søn! Synes ikke du sart

Anmeld

23. september 2012

FrkRaarup

FruK skriver:

Jeg er helt enig med dig.

Jrg køber gerne brugt tøj mm. Men aldrig fodtøj. Så længe barnet ikke går ville jeg dog ikke have problemer med det - så bliver fodtøjet jo ikke "gået til". Men rigtige sko bruger man vel heller ikke rigtig gør man går... 

Det er præcis det samme jeg tænker!

Vil feks. heller ikke købe brugt sengetøj..

Anmeld

23. september 2012

FrkRaarup

Nadia&Daniel skriver:

Vil ALDRIG byde mine børn brugt (altså slidt og virkelig kan ses de er brugt) sko.

Vil heller ALDRIG købe brugt sko, for vil ikke kunne bedømme ordentligt om hvor meget de er brugt/slidt, hverke ud fra billede eller hjemme hos nogen.

Vil dog vist det er arv fra vores egen datter til næste barn, for så kender jeg skoen's "fortid".

Er det slidt osv vil jeg selvfølgelig heller ikke købe det, det er klart.

Men jeg tænker bare at lillepigen jo ikke skal gå/stå i skoene.

Men måske det bare er bedst med nyt ? Jeg ved det sku ikke

Anmeld

23. september 2012

Nadia&Daniel

FrkRaarup skriver:

Er det slidt osv vil jeg selvfølgelig heller ikke købe det, det er klart.

Men jeg tænker bare at lillepigen jo ikke skal gå/stå i skoene.

Men måske det bare er bedst med nyt ? Jeg ved det sku ikke

Laura havde ikke sko på, før hun begyndte at gå. Vi har altid brugt Melton hjemmesko (købt fra ny)..

Anmeld

23. september 2012

FrkRaarup

Nadia&Daniel skriver:

Laura havde ikke sko på, før hun begyndte at gå. Vi har altid brugt Melton hjemmesko (købt fra ny)..

Okay

Tak for svar

Ender sikkert med at købe nye hvis det endelig er

Anmeld

23. september 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Jeg køber ikke brugt fodtøj, hverken til mig selv eller min datter  Jeg bryder mig ikke selv om at gå i noget brugt fodtøj 

Jeg ville ellers gemme hvis der kommer en til, men nej 

Samme her fodtøj er vigtigt og former sig efter foden. Derfor ville jeg aldrig købe brugt fodtøj

Anmeld

23. september 2012

FrkRaarup

Baagøe skriver:

Samme her fodtøj er vigtigt og former sig efter foden. Derfor ville jeg aldrig købe brugt fodtøj

Det ved jeg..

Men nu hun kun ligger og sover. Jeg taler om babysko der aldrig er gået/stået i

Hvad er din mening om det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.