Brugt fodtøj??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
27 svar
0 synes godt om
23. september 2012

FrkRaarup

Køber I brugt fodtøj til jer selv, børn, mand ?

Når jeg skriver brugt fodtøj mener jeg fodtøj som er slidt, sålen er mærket efter tidligere fod, osv.

Jeg er selv af den mening at jeg ikke vil gå i brugt fodtøj, og at min mand og stedsøn hellere ikke skal.

Venter mig nu en lille pige, og tænker at så længe hun ikke kan gå, så kan man godt købe brugt ? Da fodtøjet jo egentlig bare skal varme fusserne og næppe kan have givet sålen aftryk ?

Hvad tænker I omkring det her med brugt fodtøj ? Er det mig der er sart ? Og kan man ikke sagtens købe brugt til de små der ikke kan gå endnu ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Clisolka

FrkRaarup skriver:

Køber I brugt fodtøj til jer selv, børn, mand ?

Når jeg skriver brugt fodtøj mener jeg fodtøj som er slidt, sålen er mærket efter tidligere fod, osv.

Jeg er selv af den mening at jeg ikke vil gå i brugt fodtøj, og at min mand og stedsøn hellere ikke skal.

Venter mig nu en lille pige, og tænker at så længe hun ikke kan gå, så kan man godt købe brugt ? Da fodtøjet jo egentlig bare skal varme fusserne og næppe kan have givet sålen aftryk ?

Hvad tænker I omkring det her med brugt fodtøj ? Er det mig der er sart ? Og kan man ikke sagtens købe brugt til de små der ikke kan gå endnu ?

Jeg køber ikke brugt fodtøj, hverken til mig selv eller min datter  Jeg bryder mig ikke selv om at gå i noget brugt fodtøj 

Jeg ville ellers gemme hvis der kommer en til, men nej 

Anmeld

23. september 2012

Faith

Kort og godt: Nej!

Anmeld

23. september 2012

NNL

Jeg har lånt nogle brugte futter til min søn, han er 5 mdr nu. Og nu hvor han er begyndt at stå (når vi holder ham), vil jeg ikke have ham i noget brugt, i hvert fald ikke ting med en rigtig "bund". Hvis det er bløde futsko med et stykke stof er jeg ligeglad, men fra nu af bliver sko-sko nye

Vil heller ikke selv gå i sko, som andre har "gået til", tror ikke på det er sundt for kroppen/ryggen

Men i starten tror jeg ikke på det kan gøre nogen skade for din lille datter - hun ligger jo bare ned eller sidder når hun bliver liiidt ældre

Anmeld

23. september 2012

Laulund87

Jeg køber kun "brugt" hvis det ikke er brugt hehe. Altså hvis det har været ekstra fodtøj eller et fejlkøb f.eks

Anmeld

23. september 2012

FruK

Jeg er helt enig med dig.

Jrg køber gerne brugt tøj mm. Men aldrig fodtøj. Så længe barnet ikke går ville jeg dog ikke have problemer med det - så bliver fodtøjet jo ikke "gået til". Men rigtige sko bruger man vel heller ikke rigtig gør man går... 

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

Åh både og vil jeg svare. Vi købte rigtig mange fine baby futter- men fik dem aldrig brugt til andet end pynt på kommoden- og i det tilfælde kan man jo godt købe brugt uden det er brugt;-) men jeg ville aldrig købe brugte brugte sko eller futter. By the way- har du set h&ms pige babysko? De er så søde og ret billige :-D

Anmeld

23. september 2012

De3Guldklumper

Niks aldrig

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Nej, det ville jeg som hovedregel aldrig gøre.

Jeg tror, det er vigtigt, at skoen bliver formet efter den fod der skal gå i den, og så dur det jo ikke at overtage en brugt.

De skulle i hvert fald absolut ikke bære præg af brug, så kunne jeg måske godt finde på det.

Til en helt lille baby tror jeg, jeg er enig med dig, de skal jo bare holde fusserne varme.

Anmeld

23. september 2012

B&J

nej ingen brugt fodtøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.