Hvordan griber jeg det an? (blefri)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

2721

Vidunderligeunger skriver:

hihi det gør Alberte dog ikk, men hun udtrykker at hun ik vil ha den på.. dog siger hun ik noget til at den så kommer på alligevel. Hun vil så godt nok ik lave stort på toilettet, men kun i bleen :/

Okay, så kan hun nok også vente, sådan var Charlie for et par måneder siden.
Charlie har både lavet det en og det andet på toilettet
Men nu må vi se hvad dagen i dag bringer af overraskelser:-0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Dejligt, det håber jeg også Charlie gør.
Faktisk har han sagt til længe.jeg synes bare ikke tidspunktet var passende ej heller han var klar.
Ville helst vente til efter vi havde været på hospitalet.

Men men han vil nu og bestemt er han jo:-0

Kunne godt forstille mig div butikker ikke er SÅ samarbejdsvillige. Jeg elsker bleen, synes det er Så meget nemmer

Tror også natten kommer til at blive svær, der tisser han tit meget skifter ham Minimum en gang om natten

Jeg havde det på samme måde dig dig, synes bleen var så nem og at det sikkert ville blive møgbesværligt at komme af med den MEN det er gået så godt, så måske du også bliver overrasket

Jeg har dog stået midt i gågaden og følt panikken komme da Maria skulle tisse NU og det bare var med at finde et toilet. Eller hun havde det i en bus

Anmeld

24. september 2012

2721

Laulund87 skriver:

Jeg havde det på samme måde dig dig, synes bleen var så nem og at det sikkert ville blive møgbesværligt at komme af med den MEN det er gået så godt, så måske du også bliver overrasket

Jeg har dog stået midt i gågaden og følt panikken komme da Maria skulle tisse NU og det bare var med at finde et toilet. Eller hun havde det i en bus

Jeg har i dag stået i brilleforretningen og måtte erkende at tisse betød tisset ned af sig selv
Synes ikkeR han styre det overhovedet!
Men jeg holder ud og holder ved og har lige vasket 4 maskiner tøj i håb om at vi kan klare den et par dage

Anmeld

24. september 2012

Laulund87

Bøllemyr skriver:

Jeg har i dag stået i brilleforretningen og måtte erkende at tisse betød tisset ned af sig selv
Synes ikkeR han styre det overhovedet!
Men jeg holder ud og holder ved og har lige vasket 4 maskiner tøj i håb om at vi kan klare den et par dage

Årh øvMen det er jo hvad der sker og jeg tænker at hvis det slet ikke bliver bedre, kan du måske give ham bleen på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.