Spisning i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

MissTas

Mussen2 skriver:

Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.

Har I nogle gode ideer?

Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe

frikadeller, kyllingespyd hvor der puttes grøntsager mellem kyllingestykkerne, kartoffelsalat, hjemmebagte flutes, kyllingelår evt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

MissTas

Mussen2 skriver:

Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.

Har I nogle gode ideer?

Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe

du kan også lave kartoffel cupcakes de ville da være et hit i en børnehave

du laver en ganske alm kartoffelmos, evt. med revne gulerødder i. så putter dem i muffins forme og så i ovnen i 10-15 min så de får en gylden overflade og så pynte dem med små røde peberstykker, persille eller lign. det smager HERRE godt

Anmeld

23. september 2012

Guldet

Vi har lige været til sommerfest i vores datters børnehave! super ide med fællesspisning! Der var alt fra fyldte pandekager, lasange, frikadeller, pastasalat, lakselagkage, pitabrød,pizza, kyllingelår, tunmousse, små sandwichs, osv. Vi havdé selv taget pirogger med.

Anmeld

23. september 2012

Mussen2

Rigtig mange gode ideer.
Er vild med ideen om kyllingelår

Det elsker alle børn da ikke?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.