Spisning i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

anynom

Mussen2 skriver:

Jeg tænker bare om dee ikke er mange er tager delle rtil sådan noget? Og spyd villedu så tage noget med til?

Det kan du have ret i
Jamen noget pastasalat eller lignende. Evt noget rissalat - ris med peberfrugt, agurk, majs og ærter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Tip!

Mussen2 skriver:

Er det bedst at have en ting med frem for to små. Hvad har man med til tunmusse?kun brød?

Vi har kun haft en ting med.. Nu ved jeg ikke hvor stor en bh dit barn går i, men her er der fyldt op med mad. På begge buffetborde er der fyldt op.. 

Anmeld

22. september 2012

Tip!

Mussen2 skriver:

Er det bedst at have en ting med frem for to små. Hvad har man med til tunmusse?kun brød?

Vi har kun haft en ting med.. Nu ved jeg ikke hvor stor en bh dit barn går i, men her er der fyldt op med mad. På begge buffetborde er der fyldt op.. 

Anmeld

22. september 2012

Mussen2

JulieWH skriver:

Det kan du have ret i
Jamen noget pastasalat eller lignende. Evt noget rissalat - ris med peberfrugt, agurk, majs og ærter?

God ide med gnavegrønt tak

Anmeld

22. september 2012

anynom

Mussen2 skriver:

God ide med gnavegrønt tak

Så lidt - sidder og bliver helt sulten

Anmeld

22. september 2012

LLN

Mussen2 skriver:

Pastasalat er det så børnevenligt? Er det bare mit barn der er småkræsen

Da min søn gik i børnehave havde jeg på et tidspunkt lavet pastasalat, men også lavet en skål kun med kogt pasta, og det gik som varmt brød hos ungerne.

I næste uge skal vi til fællesspisning i min datters 7 klasse og der bliver det frikadeller, pastasalat med hvidløgsdressing og koldhævede boller/flute.

Anmeld

23. september 2012

Mussen2

BMF skriver:

Risengrød, et kæmpe hit i min søns børnehave.. 

Pandekager

Pølsehorn

Frikadeller og kartoffel salat

Pitabrød

Lasange 

Fiskefad

Tunmousse

Kylling i karry 

Det var hvad jeg lige kunne huske der var til spis sammen sidst I min søns børnehave til spis sammen.. 

Hvorsan gør man rent praktisk, kan man varme det i børnehaven eller hvad gør folk?

Anmeld

23. september 2012

Team Putte

Mussen2 skriver:

Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.

Har I nogle gode ideer?

Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe

Stegte kyllingelår med sølvpapir omkring hvor de små holder

Kan spises varme og kolde! Med salat eller nem pastasalat til

Anmeld

23. september 2012

Tip!

Mussen2 skriver:

Hvorsan gør man rent praktisk, kan man varme det i børnehaven eller hvad gør folk?

Jeg pakker det godt ned, har det altid færdigt hjemme i ovnen til lige kort tid før vi skal afsted.. 

Anmeld

23. september 2012

hannetheis

Mussen2 skriver:

Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.

Har I nogle gode ideer?

Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe

har lige været ril fællesspisning i min søns børnehave. og der var der bla:
pizza,
lasange,
frikadeller.
tærte
kyllingespyd.
pastasalat.

vi havde selv lavet pastasalat kun med det vores søn kunne lide (pasta, agurk, peberfrugt, majs) og var faktisk den som blev spist helt op først.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.