Spisning i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.610 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Mussen2

Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.

Har I nogle gode ideer?

Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

anynom

Mussen2 skriver:

Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.

Har I nogle gode ideer?

Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe

Mini frikadeller eller kyllingespyd med peberfrugt og tomater? Begge dele kan spises enten lune eller kolde

Anmeld

22. september 2012

Mussen2

JulieWH skriver:

Mini frikadeller eller kyllingespyd med peberfrugt og tomater? Begge dele kan spises enten lune eller kolde

Jeg tænker bare om dee ikke er mange er tager delle rtil sådan noget? Og spyd villedu så tage noget med til?

Anmeld

22. september 2012

JonTri

Pastasalat med kylling

Anmeld

22. september 2012

Mussen2

JonTri skriver:

Pastasalat med kylling

Pastasalat er det så børnevenligt? Er det bare mit barn der er småkræsen

Anmeld

22. september 2012

Tip!

Risengrød, et kæmpe hit i min søns børnehave.. 

Pandekager

Pølsehorn

Frikadeller og kartoffel salat

Pitabrød

Lasange 

Fiskefad

Tunmousse

Kylling i karry 

Det var hvad jeg lige kunne huske der var til spis sammen sidst I min søns børnehave til spis sammen.. 

Anmeld

22. september 2012

Mussen2

BMF skriver:

Risengrød, et kæmpe hit i min søns børnehave.. 

Pandekager

Pølsehorn

Frikadeller og kartoffel salat

Pitabrød

Lasange 

Fiskefad

Tunmousse

Kylling i karry 

Det var hvad jeg lige kunne huske der var til spis sammen sidst I min søns børnehave til spis sammen.. 

Tusind tak der er mange gode

Anmeld

22. september 2012

Mussen2

Mussen2 skriver:

Tusind tak der er mange gode

Er det bedst at have en ting med frem for to små. Hvad har man med til tunmusse?kun brød?

Anmeld

22. september 2012

Julemusen

Pastasalat kan laves på bange måder og vil da mene at det ofte er børnevenligt:-) ellers pirogger, lasagne med grønt i, kold lakseroulade med spinat er et stort hit blandt børn og voksne her i huset :-)

Anmeld

22. september 2012

Mussen2

Kitty-Katten skriver:

Pastasalat kan laves på bange måder og vil da mene at det ofte er børnevenligt:-) ellers pirogger, lasagne med grønt i, kold lakseroulade med spinat er et stort hit blandt børn og voksne her i huset :-)

Muuuuuums lakseroulade lydere lækkert. Kom ige til át tænke på varme leverdreng og fiskefileter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.