Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mussen2 skriver: Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.Har I nogle gode ideer? Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe
Vi skal til fællesspisning i børnehave og skal have noge med svarende til det antal personer vi kommer g de skal så være til fælles buffet.Har I nogle gode ideer? Og jeg tænker det vel skal være varmt og klar til servering når man kommer, for man står vil ikke og tilbereder færdig deroppe
JulieWH skriver: Mini frikadeller eller kyllingespyd med peberfrugt og tomater? Begge dele kan spises enten lune eller kolde
Mini frikadeller eller kyllingespyd med peberfrugt og tomater? Begge dele kan spises enten lune eller kolde
JonTri skriver: Pastasalat med kylling
Pastasalat med kylling
Risengrød, et kæmpe hit i min søns børnehave..
Pandekager
Pølsehorn
Frikadeller og kartoffel salat
Pitabrød
Lasange
Fiskefad
Tunmousse
Kylling i karry
Det var hvad jeg lige kunne huske der var til spis sammen sidst I min søns børnehave til spis sammen..
BMF skriver: Risengrød, et kæmpe hit i min søns børnehave.. Pandekager Pølsehorn Frikadeller og kartoffel salat Pitabrød Lasange Fiskefad Tunmousse Kylling i karry Det var hvad jeg lige kunne huske der var til spis sammen sidst I min søns børnehave til spis sammen..
Mussen2 skriver: Tusind tak der er mange gode
Tusind tak der er mange gode
Kitty-Katten skriver: Pastasalat kan laves på bange måder og vil da mene at det ofte er børnevenligt:-) ellers pirogger, lasagne med grønt i, kold lakseroulade med spinat er et stort hit blandt børn og voksne her i huset :-)
Pastasalat kan laves på bange måder og vil da mene at det ofte er børnevenligt:-) ellers pirogger, lasagne med grønt i, kold lakseroulade med spinat er et stort hit blandt børn og voksne her i huset :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128