Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Frk. Himmelblå skriver: (Undskyld TS, men bliver nødt til at kommentere og afspore debatten: Agnethe er bare det sødeste navn! Har ikke før stødt på et lille nyt menneske med navnet - kun meget voksne. )
(Undskyld TS, men bliver nødt til at kommentere og afspore debatten: Agnethe er bare det sødeste navn! Har ikke før stødt på et lille nyt menneske med navnet - kun meget voksne. )
Jeg bifalder afsporingen
Hun er også opkaldtefter en meget og en ekstremt gammel dame Men havde olderne ikke heddet det var hun nok blevet kaldte det alligevel
Der er ellers ikke msnge under 40 som kan lide det, så jeg er rigtig glad for den kommentar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ciss skriver: Bare et tips, hvis I har lyst på pizza en dag: Man kan fint erstatte noget af det lyse mel med groft mel i dejen. Det gør jeg altid.
Bare et tips, hvis I har lyst på pizza en dag: Man kan fint erstatte noget af det lyse mel med groft mel i dejen. Det gør jeg altid.
TS har nævnt i tråden at hun mener take away, men ellers et godt tip.
Muhmi skriver: Første gang han/hun spiste pizza/burger? Og hvor tit gør i det?
Første gang han/hun spiste pizza/burger?
Og hvor tit gør i det?
De har begge været over 1 år.. Det er yderst sjældent at vi får sådan noget mad, dermed også sjældent at de får. Hvis vi har lyst til at forkæle os selv med pizza laver vi sommetider almindelig mad til dem.. og sommetider får de et par bidder med af pizzaen... Vi bor 9 km fra det nærmeste pizzaria og 40 km fra en macD, så vi får heldigvis oftest hjemmelavet mad
Har stemt at mine børn ikke har fået det endnu... og de skal heller ikke ha det så længe jeg kan holde dem fra det.
modesty skriver: Min dreng er snart 1 år og jeg kunne ikke drømme om at give ham pizza eller burger. Jeg synes at han er ALT for lille. Han får aldrig hvidt brød, så dét i sig selv gør det jo lidt svært... Vi har lavet hjemmelavede burgere, hvor han så har fået lidt hakkebøf og grønsager.
Min dreng er snart 1 år og jeg kunne ikke drømme om at give ham pizza eller burger. Jeg synes at han er ALT for lille. Han får aldrig hvidt brød, så dét i sig selv gør det jo lidt svært... Vi har lavet hjemmelavede burgere, hvor han så har fået lidt hakkebøf og grønsager.
Elias har endnu ikke erfaret hvad det vil sige at spise pizza eller burger, ikke fordi muligheden ikke har været der men han gider simpelthen ikke røre, smage eller se på det og så må det være sådan. Han elsker pommes til gengæld. Og han er 2.8 år. Han spiser heller ikke ketchup eller remoulade.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128