Hvor gammel var dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gammel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.350 visninger
28 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. september 2012

Muhmi

Første gang han/hun spiste pizza/burger?

Og hvor tit gør i det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Mine har været omkring et år ca... altså når de kan spise rigtig mad, så har de smagt på det... Vi får det svigende her i huset... nogen gange er vi meget usunde på en måned, andre gange går der meget langt tid mellem... så ca en gang om måneden....

Men med den mindste er vores situation lidt anderledes, da han ikke har villet mad, så han har fået meget meget usundt mad fra starten af og nogen gange levet af chokolademouse, da det var det eneste som han ville spise...( dette i overenstemmelse med sundhedsplejersken)... nu er han begyndt at spise meget mad, så nu er det helt anderledes og han får mest sundt mad....

Knus Mette

Anmeld

22. september 2012

Faith

Altså nu laver vi ret tit hjemmelavet pizza og burgere, men tror ikke det er den slags du mener

Vi får ikke ret tit pizza, men når vi gør får drengene da også, og det har de gjort siden de var 1 år ca. Jeg er af den mening at en pizza i ny og næ bestemt ikke skader noget. De får alsidig kost til daglig og spiser stort set alt hvad der kommer på bordet, både kød, kartofler og grøntsager. I mine øjne opstår der først et problem hvis barnet pludselig kun vil spise junkfood. Men det er bestemt ikke tilfældet hjemme hos os!

Vi går meget sjældent på mc. donalds, og de gange vi har været det har drengene ikke gidet spise det

Anmeld

22. september 2012

MyLove E

Muhmi skriver:

Og hvor tit gør i det?

Er det købe Pizza du mener?

Har ikke stemt endnu da jeg ikke var sikker på hvad du snakkede om.

Vi får hjemme lavet pizza tit. Og det får Elias også .. Men købe Pizza er ikke så tit.. og der tror jeg han var lidt over et år. Hjl fik han som 7mdr tro jeg:-)

Anmeld

22. september 2012

Muhmi

Tauf skriver:

Er det købe Pizza du mener?

Har ikke stemt endnu da jeg ikke var sikker på hvad du snakkede om.

Vi får hjemme lavet pizza tit. Og det får Elias også .. Men købe Pizza er ikke så tit.. og der tror jeg han var lidt over et år. Hjl fik han som 7mdr tro jeg:-)

Pizza udefra ja

Anmeld

22. september 2012

Zelinasmor

Nu er min datter kun 10 måneder. Men hun har endnu ikke fået hverken pizza eller burger at smage  Til gengæld har hun smagt en usaltet pomfrit i ny og næ hvis de er lavet i ovn.

Jeg ser helst at hun ikke skal have rigtig fastfood før om et års tid. Tror ikke helt små har godt af alt det fedt (specielt pizzaer drypper jo af fedt) 

Hun får selvfølgelig knap så sunde ting ind imellem. Men ikke nogen sukkerbomber eller noget 

Anmeld

22. september 2012

Ciss

Muhmi skriver:

Og hvor tit gør i det?

Jeg har stemt 1 år, for det var ved den tid, de for alvor begyndte at spise det samme som os andre. Så skal det lige siges, at det altid er hjemmelavet. Den eneste undtagelse er nogle enkelte gange, hvor vi har været på besøg hos folk, eller har været på rejse og har delt en pizza. Men det sker 1-2 gange pr år.

Anmeld

22. september 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Har stemt 3-4 år og et par gange om måneden..

Vi laver vores egne burger/pizza :-)

Anmeld

22. september 2012

-Sigrid-

Muhmi skriver:

Og hvor tit gør i det?

Min Agnethe er kun 8 måneder (og et par dage), men jeg har tilladt mig at svare ud fra hvad jeg tror kommer til at ske

Vi spiser max pizza 1-2 gange i året - MAX!

Så regner med at kun er 1½ før hun får det første gang - idag har hun fået rugbrød for første gang, så vi er lidt forsigtige

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

Jeg tror Isabella har været omkring et års tid gammel da hun smagte på pizza. Nu er det sjældent vi får købepizza, men laver hjemmelavet pizza i stedet  Vi får generelt ikke meget junkfood pga. min diabetes - jeg kan ikke engang huske hvornår vi sidst har været på macd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.