Hvor gammel var dit barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

Krussedulle

Muhmi skriver:

Første gang han/hun spiste pizza/burger?

Og hvor tit gør i det?

jeg troede at det var pizza og burger sådan generelt..
Så jeg har stemt 2 år.. Vi laver (stort set) altid pizza og burger selv.. Og spiser næsten kun udefra mad, når vi er ude

Og udbragt pizza fik min dreng da han var 3-4 år.. Det er yderst sjældent vi får udbragt mad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

morethanperfect

Muhmi skriver:

Første gang han/hun spiste pizza/burger?

Og hvor tit gør i det?

Han var lidt over halvandet .. 
Han har næsten først lige fået det , og han fik en pizza og var ikke begejstret for det  

Anmeld

22. september 2012

Maja_4000

Caroline var omkring 1 år første gang .. Hun var ikke særlig vild med det

Lige for tiden har vi fået det ret tit , da vi begge lige har startet nyt arbejde så overskudet er ikke eksisterende herhjemme .. Men vi får næsten aldrig pizza .. Det er som regel kylling eller sådan noget

Anmeld

22. september 2012

modesty

Min dreng er snart 1 år og jeg kunne ikke drømme om at give ham pizza eller burger. Jeg synes at han er ALT for lille. Han får aldrig hvidt brød, så dét i sig selv gør det jo lidt svært... Vi har lavet hjemmelavede burgere, hvor han så har fået lidt hakkebøf og grønsager.

Anmeld

22. september 2012

Ciss

modesty skriver:

Min dreng er snart 1 år og jeg kunne ikke drømme om at give ham pizza eller burger. Jeg synes at han er ALT for lille. Han får aldrig hvidt brød, så dét i sig selv gør det jo lidt svært... Vi har lavet hjemmelavede burgere, hvor han så har fået lidt hakkebøf og grønsager.

Bare et tips, hvis I har lyst på pizza en dag: Man kan fint erstatte noget af det lyse mel med groft mel i dejen. Det gør jeg altid.

Anmeld

22. september 2012

B&J

daniel var ca 1½år da han fik en pizza første gang... og det er forskelligt hvor tit vi får det men max 1 hver anden månede... ellers kan man hurtig blive træt af det

Anmeld

22. september 2012

LBK

Min hjemmelavet pizza kan min datter ikke stå for 

Anmeld

22. september 2012

Frk. Himmelblå

Da de kunne spise rigtig mad...

Har stemt et par gange om måneden - men det kunne også være et par gange hvert halve år... Det er lidt i perioder.

Vi bestiller mest pizza, når det er.. Hellere et hyggemåltid med pizza i en presset situation, end et stresset hjemmelavet måltid er filosofien.

Alt med måde, så mener jeg ikke, der behøver være de vilde grænser for, hvad man kan og bør gøre mht. mad.

Vi er dog meget obs på fx pom'fritter - hvis de ikke er hjemmelavede er de ofte virkeligt overdyngede med salt...

Anmeld

22. september 2012

Frk. Himmelblå

-Sigrid- skriver:

Min Agnethe er kun 8 måneder (og et par dage), men jeg har tilladt mig at svare ud fra hvad jeg tror kommer til at ske

Vi spiser max pizza 1-2 gange i året - MAX!

Så regner med at kun er 1½ før hun får det første gang - idag har hun fået rugbrød for første gang, så vi er lidt forsigtige

(Undskyld TS, men bliver nødt til at kommentere og afspore debatten: Agnethe er bare det sødeste navn!  Har ikke før stødt på et lille nyt menneske med navnet - kun meget voksne. )

Anmeld

22. september 2012

Faith

Frk. Himmelblå skriver:

Da de kunne spise rigtig mad...

Har stemt et par gange om måneden - men det kunne også være et par gange hvert halve år... Det er lidt i perioder.

Vi bestiller mest pizza, når det er.. Hellere et hyggemåltid med pizza i en presset situation, end et stresset hjemmelavet måltid er filosofien.

Alt med måde, så mener jeg ikke, der behøver være de vilde grænser for, hvad man kan og bør gøre mht. mad.

Vi er dog meget obs på fx pom'fritter - hvis de ikke er hjemmelavede er de ofte virkeligt overdyngede med salt...

Det er helt klart osse holdningen hjemme hos os!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.