Erfaringer med gonal - f??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Viventerjer

Miss BananaHammock skriver:

Vi var igennem 3 x IUI og 2 IVF. Blev gravide ved andet IVF forsøg.

Dejligt at, det lykkedes for jer til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

HopinWishin

Viventerdig skriver:

Tror du har ret !! Men må jeg spørge dig om det samme jeg spørger de andre om - Må jeg spørge om du hellere ikke direkte kunne mærke at fx. Dine æggestokke ændrede sig .. Eller sådan.. Fordi det var nemlig noget af det Jeg bare regnede med var en selvfølge at, man kunne mærke det efter få dage på medicinen??? .. jeg er så bange for at, jeg ikke " tager imod" medicinen nu hvor jeg ikke rigtig mærker noget i underlivet

sådan havde jeg det også... jeg kunne intet mærke!.. men min krop gjorde som den skulle.. og jeg blev gravid ved første forsøg =)

prøv at stol på din krop ... pøj pøj med det =)

Anmeld

24. september 2012

Viventerjer

HopinWishin skriver:

sådan havde jeg det også... jeg kunne intet mærke!.. men min krop gjorde som den skulle.. og jeg blev gravid ved første forsøg =)

prøv at stol på din krop ... pøj pøj med det =)

Dejligt at, høre at jeg ikke er total alene Jeg er sjovt nok begyndt og føle mig oppustet og oplever små niv i underlivet idag .. Og var så samtidig til skaning idag, hvor de kunne se 8 æg i udvikling .. Jeg dropper bekymringningerne og giver lidt slip .. Min krop og lægerne/sygeplejerskerne har jo tydeligt helt styr på det selv

Anmeld

24. september 2012

HopinWishin

Viventerdig skriver:

Dejligt at, høre at jeg ikke er total alene Jeg er sjovt nok begyndt og føle mig oppustet og oplever små niv i underlivet idag .. Og var så samtidig til skaning idag, hvor de kunne se 8 æg i udvikling .. Jeg dropper bekymringningerne og giver lidt slip .. Min krop og lægerne/sygeplejerskerne har jo tydeligt helt styr på det selv

Hvor dejligt!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.