Erfaringer med gonal - f??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Viventerjer

modesty skriver:

Jeg fik ikke humørsvingninger af Gonal-F.

Jeg tror dog også nogle gange at man "skyder skylden" på hormonerne. Det er MEGET normalt at have humørsvingninger under behandling, simpelthen fordi man er nervøs, spændt, ked over sin situation o.s.v.

Og pøj pøj med det! 

Det kan du have ret i !! tror så gerne man vil have en boks at sætte ting ind i

Men må jeg spørge dig om det samme som de andre ?? - Må jeg spørge om du hellere ikke direkte kunne mærke at fx. Dine æggestokke ændrede sig .. Eller sådan.. Fordi det var nemlig noget af det Jeg bare regnede med var en selvfølge at, man kunne mærke det efter få dage på medicinen??? .. har total frygt for at jeg ikke optager medicinen når jeg ikke mærker det store i underlivet nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Viventerjer

Joersholm skriver:

Puha, jeg er lige startet op med Gonal-F idag, er spændt på hvordan jeg reagere på det..

Pøj Pøj med behandlingen jeg for at det lykkedes for jer

Pøj pøj til dig også ... Hihi

Anmeld

23. september 2012

Viventerjer

HopinWishin skriver:

Jeg oplevede ikke humør svingninger af Gonal-F.... Men jeg har dog altid haft let til tårer ... Og så tror jeg da også at hele situationen med fertilitets behandling spiller én et puds ) 

Tror du har ret !! Men må jeg spørge dig om det samme jeg spørger de andre om - Må jeg spørge om du hellere ikke direkte kunne mærke at fx. Dine æggestokke ændrede sig .. Eller sådan.. Fordi det var nemlig noget af det Jeg bare regnede med var en selvfølge at, man kunne mærke det efter få dage på medicinen??? .. jeg er så bange for at, jeg ikke " tager imod" medicinen nu hvor jeg ikke rigtig mærker noget i underlivet

Anmeld

23. september 2012

Miss BananaHammock

Viventerdig skriver:

Hej
jeg er det ene øjeblik ved at, bide hovedet af manden og det andet sider jeg og tuder i hjørnet og vil bare holdes om ..

Jeg har taget GONAL- F, siden torsdags og kan ikke finde bivirkningen- humørsvingninger på fx. Medicin.dk .. Hm er jeg ved og blive skør eller???

Jeg fik humørsvingninger af nedreguleringen og de dag på gonal-f nåede ikke at få min hormonbalance tilbage, så var også meget hormonel under gonal-f.
Det føltes faktisk værre end nu hvor jeg er gravid

Anmeld

23. september 2012

Viventerjer

Miss BananaHammock skriver:

Jeg fik humørsvingninger af nedreguleringen og de dag på gonal-f nåede ikke at få min hormonbalance tilbage, så var også meget hormonel under gonal-f.
Det føltes faktisk værre end nu hvor jeg er gravid

Okay.. Jeg skulle faktisk også have haft lang protokol, men de ombestemte sig i sidste øjeblik ..

Pyhhaaa jeg bliver slem når jeg bliver gravid

Hvor mange forsøg var i igennem før det lykkedes ??

Anmeld

23. september 2012

babyolesen

Vi er nu på andet forsøg med insiminereing. Jeg blev insimineret for 6 dage siden.

Jeg fik gonal-F, 37,5, og mærkede tydelige humørsvingninger, stikken i underliv og hovedpine. Ovitrelle var dog værre, både første og anden gang lå jeg på langs det meste af dagen efter jeg tog sprøjten, jeg havde voldsom ondt i hovedet, og så følte jeg bare ikke, at jeg magtede nogen ting.

Jeg skal vente 1 uge endnu, for at få svar på, om det er lykkedes. Jeg tror dog ikke på at jeg er blevet gravid denne gang. Jeg har lidt tegn på mens. øv øv. Det er en kæmpe skuffelse hver gang.

Jeg har insisterede på at få regenglas behandling næste gang, da jeg på inden måde tror på, at det kan lykkedes ved alm. insimination.

De 14 dages ventetid, på at at få af vide om jeg er gravid, oplever jeg som det værste af hele forløbet. Og derefter skuffelserne.

Bivirkningerne er ingenting, i forhold til det psykiske.

Anmeld

23. september 2012

modesty

Viventerdig skriver:

Det kan du have ret i !! tror så gerne man vil have en boks at sætte ting ind i

Men må jeg spørge dig om det samme som de andre ?? - Må jeg spørge om du hellere ikke direkte kunne mærke at fx. Dine æggestokke ændrede sig .. Eller sådan.. Fordi det var nemlig noget af det Jeg bare regnede med var en selvfølge at, man kunne mærke det efter få dage på medicinen??? .. har total frygt for at jeg ikke optager medicinen når jeg ikke mærker det store i underlivet nemlig

Jeg kunne først mærke det i æggestokkene i de sidste dage op til at æggene skulle tages ud - da de var blevet store. 

Anmeld

23. september 2012

modesty

babyolesen skriver:

Jeg skal vente 1 uge endnu, for at få svar på, om det er lykkedes. Jeg tror dog ikke på at jeg er blevet gravid denne gang. Jeg har lidt tegn på mens. øv øv. Det er en kæmpe skuffelse hver gang.

Jeg har insisterede på at få regenglas behandling næste gang, da jeg på inden måde tror på, at det kan lykkedes ved alm. insimination.

De 14 dages ventetid, på at at få af vide om jeg er gravid, oplever jeg som det værste af hele forløbet. Og derefter skuffelserne.

Jeg er helt enig i at det psykiske er det hårdeste. Og jeg syntes også at ventetiden efter ægoplægning var klart den værste periode!

Anmeld

23. september 2012

Viventerjer

babyolesen skriver:

Vi er nu på andet forsøg med insiminereing. Jeg blev insimineret for 6 dage siden.

Jeg fik gonal-F, 37,5, og mærkede tydelige humørsvingninger, stikken i underliv og hovedpine. Ovitrelle var dog værre, både første og anden gang lå jeg på langs det meste af dagen efter jeg tog sprøjten, jeg havde voldsom ondt i hovedet, og så følte jeg bare ikke, at jeg magtede nogen ting.

Nogle gange skal man bare følge sin mavefornemmelse så for at, i kommer igang med IVF så jeg er på kort behandling IVF lige nu og kan rent fysisk ikke blive gravid anderledes.. Har fjernet æggeledere ..

Hovedepinen kan jeg også skrive under på

Jeg sender lige en masse tanker til jer.. Jeg er sikker på jeg vil syntes det er ligeså hård en ventetid når vi skal vente på svar

Anmeld

23. september 2012

Miss BananaHammock

Viventerdig skriver:

Okay.. Jeg skulle faktisk også have haft lang protokol, men de ombestemte sig i sidste øjeblik ..

Pyhhaaa jeg bliver slem når jeg bliver gravid

Hvor mange forsøg var i igennem før det lykkedes ??

Vi var igennem 3 x IUI og 2 IVF. Blev gravide ved andet IVF forsøg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.