Erfaringer med gonal - f??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.862 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Viventerjer

Hej
jeg er det ene øjeblik ved at, bide hovedet af manden og det andet sider jeg og tuder i hjørnet og vil bare holdes om ..

Jeg har taget GONAL- F, siden torsdags og kan ikke finde bivirkningen- humørsvingninger på fx. Medicin.dk .. Hm er jeg ved og blive skør eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

LMX

Jeg har hørt om en del andre som også døjer med humørsvingninger, så jeg tror ikke du er ved at blive skør.

Jeg har ikke selv nogle erfaringer, men kunne ligesom dig ikke finde humørsvingning som en bivirkning ved at google..

Anmeld

22. september 2012

Putomanen

Jeg fik ikke på samme måde humørsvingninger af hormonerne, men jeg hvade meget let til tårer, og jeg kunne nemt tude 3-4 gange om dagen, mens jeg tog hormoner. Så jeg tror det er meget normalt med humørsvingninger 

Anmeld

22. september 2012

Musse21

Viventerdig skriver:

Hej
jeg er det ene øjeblik ved at, bide hovedet af manden og det andet sider jeg og tuder i hjørnet og vil bare holdes om ..

Jeg har taget GONAL- F, siden torsdags og kan ikke finde bivirkningen- humørsvingninger på fx. Medicin.dk .. Hm er jeg ved og blive skør eller???

Årr der stod jeg for 4 uger siden og det er bare forsat nu hvor jeg er blevet gravid

Havde virkelig graviditets symptomer

Anmeld

22. september 2012

modesty

Viventerdig skriver:

Hej

Jeg fik ikke humørsvingninger af Gonal-F.

Jeg tror dog også nogle gange at man "skyder skylden" på hormonerne. Det er MEGET normalt at have humørsvingninger under behandling, simpelthen fordi man er nervøs, spændt, ked over sin situation o.s.v.

Og pøj pøj med det! 

Anmeld

22. september 2012

Joerse

Viventerdig skriver:

Hej

Puha, jeg er lige startet op med Gonal-F idag, er spændt på hvordan jeg reagere på det..

Pøj Pøj med behandlingen jeg for at det lykkedes for jer

Anmeld

22. september 2012

HopinWishin

Jeg oplevede ikke humør svingninger af Gonal-F.... Men jeg har dog altid haft let til tårer ... Og så tror jeg da også at hele situationen med fertilitets behandling spiller én et puds ) 

Anmeld

23. september 2012

ønskebørn74

Viventerdig skriver:

Hej

Har det på samme måde når jeg får det skidt.. Held og lykke med det..

Anmeld

23. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Jeg fik ikke på samme måde humørsvingninger af hormonerne, men jeg hvade meget let til tårer, og jeg kunne nemt tude 3-4 gange om dagen, mens jeg tog hormoner. Så jeg tror det er meget normalt med humørsvingninger 

Okay tak .. Det er nok en kobi af medicinen og det at, man spekulere sådan .. Må jeg spørge om du hellere ikke direkte kunne mærke at fx. Dine æggestokke ændrede sig .. Eller sådan.. Fordi det var nemlig noget af det Jeg bare regnede med var en selvfølge at, man kunne mærke det efter få dage på medicinen??? ..

Anmeld

23. september 2012

Viventerjer

Musse21 skriver:

Årr der stod jeg for 4 uger siden og det er bare forsat nu hvor jeg er blevet gravid

Havde virkelig graviditets symptomer

Nemlig, og hvor er det bare skøn at det er lykkedes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.