Bloddonor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

miig1989

Er lidt i tvivl om jeg fik svaret nej, eller jeg kom til at stemme andet ..

Men nej, jeg er ikke bloddoner længere, da jeg fik det rigtig skidt bagefter og nogen gange besvimmede, så derfor droppede jeg det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

MortilCilas

Ciss skriver:

Ja, det er jeg.

Efter min første graviditet var jeg blevet stukket så mange gange og havde virkelig fået et andet forhold til dette med nåle og hospitaler mm, at jeg gik og meldte mig en dag.

Før det havde jeg tænkt på det mange gange men ikke turdet.

Sejt!

Jeg selv som helt lille ville være det! Men er først nu jeg har fået tilmeldt mig, efter en graviditet også med mange stik og 4 dage i træk med at få taget blodprøver flere gange dagligt giver et helt andet syn

Anmeld

20. september 2012

SussieThyssen

MortilCilas skriver:

Erj hvor øv!! Ja så ville det ikke være smart at bevæge sig ud i det

Nå nu er det ikke så slemt endda...jeg har den mest almindelige blodtype der findes, så jeg har nok kunnet undværes 

Anmeld

20. september 2012

JulieE

Jeg er blodonor og har været det i snart 8 år (dog med et par pauser)  Det er for mig en meget nem måde at gøre noget godt for andre 

Anmeld

20. september 2012

MortilCilas

twinny skriver:

Nej det er jeg ikke.

Jeg har desværre ikke tid. Desværre ligger der ikke et sygehus lige i nærheden. Og med et par tvillinger, så er tid ikke det man har mest af.

Men når drengene bliver ældre og jeg får et kørekort. Så helt sikkert.

Her ligger sygehuset også i en anden by, men her i dag kørte "blod-vognen" ned til vores sundhedscenter hvor jeg skal have taget. Man kan vidst næsten selv vælge hvilken by?

Men kan godt se tiden er knap med to små

Anmeld

20. september 2012

TNBC

MortilCilas skriver:

Hvor godt at høre! - noget skidt med knæet! Håbet ikke det er alt for slemt?

Håber jeg heller ikke

Anmeld

20. september 2012

MortilCilas

miig1989 skriver:

Er lidt i tvivl om jeg fik svaret nej, eller jeg kom til at stemme andet ..

Men nej, jeg er ikke bloddoner længere, da jeg fik det rigtig skidt bagefter og nogen gange besvimmede, så derfor droppede jeg det ..

Ja det kan jeg godt forstå

Anmeld

20. september 2012

Ciss

MortilCilas skriver:

Sejt!

Jeg selv som helt lille ville være det! Men er først nu jeg har fået tilmeldt mig, efter en graviditet også med mange stik og 4 dage i træk med at få taget blodprøver flere gange dagligt giver et helt andet syn

Ja, man bliver lidt hærdet af den slags.

Anmeld

20. september 2012

MortilCilas

JulieE skriver:

Jeg er blodonor og har været det i snart 8 år (dog med et par pauser)  Det er for mig en meget nem måde at gøre noget godt for andre 

Jeg har det på samme måde, og det åbnede mine øjne da jeg selv fik af vide at jeg skulle have blod Fik det dog aldrig grundet feber

Anmeld

20. september 2012

MortilCilas

SussieThyssen skriver:

Nå nu er det ikke så slemt endda...jeg har den mest almindelige blodtype der findes, så jeg har nok kunnet undværes 

Det var godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.