Kogt hamburgerryg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.963 visninger
33 svar
0 synes godt om
20. september 2012

meem

Ej hvor er det pinligt !

Det er evigheder siden vi har fået kogt hamburgerryg herhjemme sidst, og nu er problemet.. Hvilken sovs spiser man nu til ?!

Vi skal ha' kartofler og kogte grønsager til.. Min kæreste mener det er bearnaise sauce, min søster mener det er brun sovs, min livline (mor ) er på arbejde så kan ikke snakke...

Er der nogen herinde der ved hvad der bare lige er aller' bedst ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

meem skriver:

Ej hvor er det pinligt !

Det er evigheder siden vi har fået kogt hamburgerryg herhjemme sidst, og nu er problemet.. Hvilken sovs spiser man nu til ?!

Vi skal ha' kartofler og kogte grønsager til.. Min kæreste mener det er bearnaise sauce, min søster mener det er brun sovs, min livline (mor ) er på arbejde så kan ikke snakke...

når vi fik det derhjemme da jeg var barn, fik vi bare sennep til, ikke noget sovs

Anmeld

20. september 2012

Laulund87

Bearnaise sauce

Anmeld

20. september 2012

meem

FrkZier skriver:

når vi fik det derhjemme da jeg var barn, fik vi bare sennep til, ikke noget sovs

Puhh hvis vi så bare ku' li' sennep

Anmeld

20. september 2012

tarkoflen

meem skriver:

Ej hvor er det pinligt !

Vi plejer at få stuvet grønlangkål til, så jeg forvirre dig vist mere end jeg gavner men det smager skøøøønt! Så vil gerne anbefale det

Anmeld

20. september 2012

**Ønskebabyen

meem skriver:

Ej hvor er det pinligt !

En hvid sovs lavet på vandet fra hamurryggen

Anmeld

20. september 2012

meem

Laulund87 skriver:

Bearnaise sauce

Så har kæresten faktisk ret.. haha.. det havde jeg ikke regnet med

Anmeld

20. september 2012

meem

tarkoflen skriver:

Vi plejer at få stuvet grønlangkål til, så jeg forvirre dig vist mere end jeg gavner men det smager skøøøønt! Så vil gerne anbefale det

og pludselig lød det til min aftensmad blev et heldags projekt.. hehe

Anmeld

20. september 2012

meem

**Ønskebabyen skriver:

En hvid sovs lavet på vandet fra hamurryggen

århh ja.. det var jo faktisk en god idé

Anmeld

20. september 2012

tarkoflen

meem skriver:

og pludselig lød det til min aftensmad blev et heldags projekt.. hehe

Hi hi ja det kan man sige men grønlangkål kan man købe frosset og så skal der bare lidt fløde i, så det er ret nemt ja og så selvfølgelig smages til med salt og peber!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.