Er dette, hvad jeg tror og håber det er?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

M (:

Linea skriver:

Mange tak for svar og for lykønskningerne. Der bliver testet løs her i hytten, og jep der er stadigvæk en streg, der langsomt bliver tydligere og får mere farve i stregen!! Nice. Det er først imorgen, at jeg forventer min mens, så derefter bliver den forhåbentlig endnu tydligere. Jeg er ret sikker på, at vi denne gang vil købe os til en tidlig scanning, hvis ellers vi kommer så langt på testens to streger.  Sidste gang var fostret allerede gået til i uge 7, men kroppen reagerede først i uge 11. Det vil jeg helst ikke ud for igen!

Men som du Underskøn skrev, så skal man jo tænke på, at der nok højst sandsynlig har været noget galt med fosteret... Så det er jo naturens måde, at ordne det på!! 

Godnat til jer derude og gog weekend.....

Uh, så er det vel i dag, du har rigtig testdag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Linea

M (: skriver:

Uh, så er det vel i dag, du har rigtig testdag?

Hej igen. Jep, det var i går lørdag, der var min testdag...jeg har bare ikke været hjemme hele dagen i går, så derfor skriver jeg først nu. Men jeg er ret godt tilfreds med resultatet af testen, den er i hvert fald klart tydligere nu, med mere farve i stregen. Nu bliver det "bare" nogle nervepirrende 12 uger, indtil vi har været til NF, men jeg har dog sådan, at selvom risikoen for tab er der (har haft 2 biokemiske og én SA), så vil jeg/vi have lov til at glæde os og nyde, at lige nu tegner det godt og kan være begyndelsen på det vi ønsker os allermest. Tak for svar

Her kommer det meget velkomne billede af gårsdagens test/p>

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. september 2012

M (:

Linea skriver:

Hej igen. Jep, det var i går lørdag, der var min testdag...jeg har bare ikke været hjemme hele dagen i går, så derfor skriver jeg først nu. Men jeg er ret godt tilfreds med resultatet af testen, den er i hvert fald klart tydligere nu, med mere farve i stregen. Nu bliver det "bare" nogle nervepirrende 12 uger, indtil vi har været til NF, men jeg har dog sådan, at selvom risikoen for tab er der (har haft 2 biokemiske og én SA), så vil jeg/vi have lov til at glæde os og nyde, at lige nu tegner det godt og kan være begyndelsen på det vi ønsker os allermest. Tak for svar

Her kommer det meget velkomne billede af gårsdagens test/p>

Stort tillykke! vil krydse fingre for, at det er jeres tur til en lille spire denne gang!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.