Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa de damer. Min mand og jeg ønsker os brændende, at det skal lykkes os, at få barn to.....men det har været alt andet end let denne gang. Gider I være med til at vurdere følgende billede af en mulig glædelig overraskelse. Testen er taget her til aften og jeg vil være 3+ 4 i dag, hvis vi skulle være så heldige, at dette faktisk er en streg. Jeg ved jo godt, at det er tidligt at teste....men jeg bliver en "smule" utålmodig, når jeg har på fornemmelsen, at det kunne være nu!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
selv om billede er lille kan jeg godt se en lille streg så jeg krydser alt for at den er der især når i ønsker jer det så meget
Linea skriver: Hejsa de damer. Min mand og jeg ønsker os brændende, at det skal lykkes os, at få barn to.....men det har været alt andet end let denne gang. Gider I være med til at vurdere følgende billede af en mulig glædelig overraskelse. Testen er taget her til aften og jeg vil være 3+ 4 i dag, hvis vi skulle være så heldige, at dette faktisk er en streg. Jeg ved jo godt, at det er tidligt at teste....men jeg bliver en "smule" utålmodig, når jeg har på fornemmelsen, at det kunne være nu!!
Det kunne godt ligne en ekstra streg
Synes dog det er svært at se om der er farve i..
Er den tjekket indenfor tiden
billedet er desværre for lille, til man kan ane om der er en streg
I mine øjne er stregen nu ikke til at tá fejl af Min var endnu mere utydelig da jeg testede positiv 3+2.
Forsigtigt tillykke
Ihhh jeg er altså lidt overvældet over den hurtige respons!!! Tusind tak for det!!! Jeg kan godt se, at billedet er noget lille, og at det ikke gør det nemmere at afgøre noget som helst. Men hvor skønt, at flere af jer forsigtigt bekræfter, det jeg så inderligt håber på. Og ja billedet er taget efter en 3 minutters tid. Hold nu op jeg glæder mig til at springe ud af sengen og teste igen i morgen. Hvis det så faktisk er en babyspire, bliver næste skridt jo så bare, om den har tænkt sig at blive derinde. Sidste gang mistede jeg i uge 11....det var en hård omgang. Endnu engang TAK!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128