Er dette, hvad jeg tror og håber det er?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

MortilElias2010

Har gode øjne, og ser en streg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

M (:

Linea skriver:

Hejsa de damer. Min mand og jeg ønsker os brændende, at det skal lykkes os, at få barn to.....men det har været alt andet end let denne gang. Gider I være med til at vurdere følgende billede af en mulig glædelig overraskelse. Testen er taget her til aften og jeg vil være 3+ 4 i dag, hvis vi skulle være så heldige, at dette faktisk er en streg. Jeg ved jo godt, at det er tidligt at teste....men jeg bliver en "smule" utålmodig, når jeg har på fornemmelsen, at det kunne være nu!!

Jeg kan godt se en streg nr. 2! Et forsigtigt tillykke skal lyde herfra! 

Anmeld

19. september 2012

Underskøn

Linea skriver:

Ihhh jeg er altså lidt overvældet over den hurtige respons!!! Tusind tak for det!!! Jeg kan godt se, at billedet er noget lille, og at det ikke gør det nemmere at afgøre noget som helst. Men hvor skønt, at flere af jer forsigtigt bekræfter, det jeg så inderligt håber på. Og ja billedet er taget efter en 3 minutters tid. Hold nu op jeg glæder mig til at springe ud af sengen og teste igen i morgen. Hvis det så faktisk er en babyspire, bliver næste skridt jo så bare, om den har tænkt sig at blive derinde. Sidste gang mistede jeg i uge 11....det var en hård omgang. Endnu engang TAK!!!!

Krydser for dig

Og krydser for at spiren bliver hængende..

Tror nogengange det sundt at minde sig selv om, hvis det går galt, at det jo ofte er fordi der er noget galt med fosteret, og det måske ikk engang havde kunnet overleve en evt fødsel alligevel, en ringe trøst, men dog en trøst, når man måske pludselig står med blod på papiret.. Trods alt mindre hårdt at det sker tidligt, end halvvejs igennem graviditeten, eller endnu værre.. 

Anmeld

20. september 2012

Stivdie

Jeg ser også en streg :-)
for at spiren bliver derinde!

Anmeld

20. september 2012

Aabye

Jeg kan også nemt se en streg nr to..

Anmeld

20. september 2012

livhemdrup

Linea skriver:

Hejsa de damer. Min mand og jeg ønsker os brændende, at det skal lykkes os, at få barn to.....men det har været alt andet end let denne gang. Gider I være med til at vurdere følgende billede af en mulig glædelig overraskelse. Testen er taget her til aften og jeg vil være 3+ 4 i dag, hvis vi skulle være så heldige, at dette faktisk er en streg. Jeg ved jo godt, at det er tidligt at teste....men jeg bliver en "smule" utålmodig, når jeg har på fornemmelsen, at det kunne være nu!!

Hva sagde testen hertil morgen?

Anmeld

20. september 2012

Muhmi

Nu scrollede jeg ind på billedet og kan godt se en streg!!

Så et stort forsigtigt tillykke herfra i hvert fald!! 

Anmeld

22. september 2012

Linea

Mange tak for svar og for lykønskningerne. Der bliver testet løs her i hytten, og jep der er stadigvæk en streg, der langsomt bliver tydligere og får mere farve i stregen!! Nice. Det er først imorgen, at jeg forventer min mens, så derefter bliver den forhåbentlig endnu tydligere. Jeg er ret sikker på, at vi denne gang vil købe os til en tidlig scanning, hvis ellers vi kommer så langt på testens to streger.  Sidste gang var fostret allerede gået til i uge 7, men kroppen reagerede først i uge 11. Det vil jeg helst ikke ud for igen!

Men som du Underskøn skrev, så skal man jo tænke på, at der nok højst sandsynlig har været noget galt med fosteret... Så det er jo naturens måde, at ordne det på!! 

Godnat til jer derude og gog weekend.....

Anmeld

22. september 2012

FrkZier

Linea skriver:

kan desværre ikke se noget da billedet er så småt

Anmeld

22. september 2012

Miss Kat

Helt klart positiv. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.