AnnaKJ skriver:
Ja det var mig bag denne tråd:
https://www.baby.dk/debat/191771pi1/ordet-er-frit/boer-jeg-ringe-til-vagtlaegen.aspx
Blev rådet til at tage til min egen læge og følge op på det jeg havde oplevet, og da jeg fortsat har følelsesforstyrrelser og er svimmel, fik jeg en tid idag. Igår sad jeg og spiste mini M&Ms, og de smuttede simpelthen imellem fingerne på mig ved venstre hånd.
Min læge tester mig med en masse neurologiske undersøgelser, og fastslår jeg har jeg nedsat styrke i min venstre arm, der hvor jeg har de følelsesforstyrrelser.
Jeg har periodevis haft følelsesforstyrrelser siden 2009, men aldrig mere end en dag og så er jeg bare super træt bagefter. Nu har jeg så haft det i 5 døgn, og jeg er stadig træt og mat i det.
Lægen fortalte mig hvad hun umiddelbart troede det var -
Sclerose 
Men taget i betragtning af at jeg har to små børn, så kunne det også have noget at sige. Fik man nu nok at spise? Sove man nok om natten? Og så videre .. Så fik taget blodprøver i første omgang, for at se om jeg manglede div. vitaminer og sådan noget. Skal ringe ind og aftale videre forløb på fredag.
Håber det viser sig, at jeg har en form for mangel på et eller andet - det kan man jo vel altid gøre noget ved!
Vil I ikke krydse jeres fingre for mig? Har virkelig ikke brug for mere i mit liv lige nu 
Kære dig.
Håber virkelig for dig at du ikke har sclerose, MEN husk at du kan leve med det i mange år uden at det udvikler sig mere!
Især, hvis du passer godt på dig selv (svært med to små børn, hvor den ene er handicappet)
Hilsen ergoterapeuten.