Synes mit liv falder mere og mere sammen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.653 visninger
39 svar
0 synes godt om
19. september 2012

AnnaK89

Ja det var mig bag denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/191771pi1/ordet-er-frit/boer-jeg-ringe-til-vagtlaegen.aspx

Blev rådet til at tage til min egen læge og følge op på det jeg havde oplevet, og da jeg fortsat har følelsesforstyrrelser og er svimmel, fik jeg en tid idag. Igår sad jeg og spiste mini M&Ms, og de smuttede simpelthen imellem fingerne på mig ved venstre hånd. 

Min læge tester mig med en masse neurologiske undersøgelser, og fastslår jeg har jeg nedsat styrke i min venstre arm, der hvor jeg har de følelsesforstyrrelser.

Jeg har periodevis haft følelsesforstyrrelser siden 2009, men aldrig mere end en dag og så er jeg bare super træt bagefter. Nu har jeg så haft det i 5 døgn, og jeg er stadig træt og mat i det. 

Lægen fortalte mig hvad hun umiddelbart troede det var -

Sclerose 

Men taget i betragtning af at jeg har to små børn, så kunne det også have noget at sige. Fik man nu nok at spise? Sove man nok om natten? Og så videre .. Så fik taget blodprøver i første omgang, for at se om jeg manglede div. vitaminer og sådan noget. Skal ringe ind og aftale videre forløb på fredag. 

Håber det viser sig, at jeg har en form for mangel på et eller andet - det kan man jo vel altid gøre noget ved! 

Vil I ikke krydse jeres fingre for mig? Har virkelig ikke brug for mere i mit liv lige nu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Loa

Hold da fest!

Skal nok for det "bare" er en gang vitamin eller søvn mangel....

Anmeld

19. september 2012

Mathilde

Stort stort knus herfraog krydsede fingre

Jeg håber det er noget mere harmløst de kommer frem til!

Jeg synes det er synd, at lægen kommer med sådan en udmelding, når der ikke er noget der er sikkert, for selvfølgelig går du nu og frygter at det er sclerose

Håber du får afklaring meget snart!

Anmeld

19. september 2012

SussieThyssen

Åhhr lille stakkel...jeg tænder et lys for dig kan du tro og sender alle de bedste tanker.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

19. september 2012

JS<3

Jeg krydser alt hvad jeg har for dig.

Anmeld

19. september 2012

AnnaK89

Loa skriver:

Hold da fest!

Skal nok for det "bare" er en gang vitamin eller søvn mangel....

Det håber jeg virkelig også det er!

Tak for de  fingre.

Anmeld

19. september 2012

AnnaK89

Mathilde skriver:

Stort stort knus herfraog krydsede fingre

Jeg håber det er noget mere harmløst de kommer frem til!

Jeg synes det er synd, at lægen kommer med sådan en udmelding, når der ikke er noget der er sikkert, for selvfølgelig går du nu og frygter at det er sclerose

Håber du får afklaring meget snart!

Ja, men må indrømme at jeg også selv havde tænkt tanken og var allerede blevet skræmt over at alle mine symptomer passer dertil. 

Men håber det er noget helt andet - noget harmløst 

Anmeld

19. september 2012

AnnaK89

SussieThyssen skriver:

Åhhr lille stakkel...jeg tænder et lys for dig kan du tro og sender alle de bedste tanker.

Kærligst
Sussie 

Tusind tak Sussie!

Der må stå mange lys i din stue efterhånden 

Anmeld

19. september 2012

M&N

AnnaKJ skriver:

Ja det var mig bag denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/191771pi1/ordet-er-frit/boer-jeg-ringe-til-vagtlaegen.aspx

Blev rådet til at tage til min egen læge og følge op på det jeg havde oplevet, og da jeg fortsat har følelsesforstyrrelser og er svimmel, fik jeg en tid idag. Igår sad jeg og spiste mini M&Ms, og de smuttede simpelthen imellem fingerne på mig ved venstre hånd. 

Min læge tester mig med en masse neurologiske undersøgelser, og fastslår jeg har jeg nedsat styrke i min venstre arm, der hvor jeg har de følelsesforstyrrelser.

Jeg har periodevis haft følelsesforstyrrelser siden 2009, men aldrig mere end en dag og så er jeg bare super træt bagefter. Nu har jeg så haft det i 5 døgn, og jeg er stadig træt og mat i det. 

Lægen fortalte mig hvad hun umiddelbart troede det var -

Sclerose 

Men taget i betragtning af at jeg har to små børn, så kunne det også have noget at sige. Fik man nu nok at spise? Sove man nok om natten? Og så videre .. Så fik taget blodprøver i første omgang, for at se om jeg manglede div. vitaminer og sådan noget. Skal ringe ind og aftale videre forløb på fredag. 

Håber det viser sig, at jeg har en form for mangel på et eller andet - det kan man jo vel altid gøre noget ved! 

Vil I ikke krydse jeres fingre for mig? Har virkelig ikke brug for mere i mit liv lige nu 

Puha søde, det lyder bestemt ikke rart! 

Jeg håber prøverne viser noget positivt så I kan gøre noget ved problemet, så du ikke skal gå og være så dårlig. Sikke noget dog 

Sender dig lige en masse   Selvfølgelig vil vi krydse fingre for dig! 

Anmeld

19. september 2012

AnnaK89

JS<3 skriver:

Jeg krydser alt hvad jeg har for dig.

Tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.