Er I begyndt at give jeres børn uldundertøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

MortilElias2010

Nej, ejer heller ikke noget - er kun nået til overvejelsen og prisskiltet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

RiUL

Nej, ejer heller ikke noget - er kun nået til overvejelsen og prisskiltet 

Hehe Det er ikke så dyrt i føtex i forhold til andre steder

Anmeld

19. september 2012

MortilElias2010

RiUL skriver:

Hehe De er ikke så dyrt i føtex i forhold til andre steder

Nej det kan jeg læse mig lidt frem til, noget med tilbud og sådan - men kommer så sjældent forbi en Føtex. Og hvis jeg gør, så skulle det ikke undre mig jeg havde glemt alt om uld har en elendig hukommelse. 

Anmeld

19. september 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg overvejede det kraftigt i dag, da jeg afleverede knægten i bh. Og han får nok på i morgen.

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Rikke&Liam skriver:

Jeg overvejede det kraftigt i dag, da jeg afleverede knægten i bh. Og han får nok på i morgen.

Anmeld

19. september 2012

Loa

Jeg er ikke, for syntes egentlig min datter er ret varm af natur, så syntes måske det er for tidligt endnu at give hende det på.

Men nu bliver jeg helt i tvivl om jeg bør købe noget til hende til vintermånederne, alligevel.

Hvor køber jeg noget godt henne, hvis det skal være underbukser/undertrøjer og i str.98?

Anmeld

19. september 2012

dorthemus

RiUL skriver:

Hvor gammel er din datter? 

Jeg har nemlig også købt almindelige undertrøjer (ærmeløse) Men han er kun 1 år, synes bare det er smartere under en bomulds body

Hun er 2,4 år. Før brugte hun uldbodyer..men ikke ned undertrøje under.

Anmeld

19. september 2012

dorthemus

Loa skriver:

UUlJeg er ikke, for syntes egentlig min datter er ret varm af natur, så syntes måske det er for tidligt endnu at give hende det på.

Men nu bliver jeg helt i tvivl om jeg bør købe noget til hende til vintermånederne, alligevel.

Hvor køber jeg noget godt henne, hvis det skal være underbukser/undertrøjer og i str.98?

Uld regulerer varmen bedre så barnet holder en stabil kropstemperatur og hverken blir for kold eller varm. Nu er jeg jo sådan en gammel én og er selv opdraget med at gå med undertrøje så man har en god kernetemperatur inderst inde

Jeg køber på nettet og Joha og CeLaVi og Care laver lækre uldprodukter synes jeg

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

dorthemus skriver:

Ærmeløse...dødlækre

Tør jeg spørge om pris? Og hvorhenne?

Anmeld

19. september 2012

Underskøn

RiUL skriver:

Usj  Men ja, bare man kunne forkæle sig selv med tøj til så mange penge Hehe.. 

Hehe ja, lige på det punkt glæder jeg mig også til de blir lidt større, så de ikke nødvendigvis behøver helt ny garderobe hver sæson, så blir der forhåbentlig også plads til tøj til mor i budgettet igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.