Er I begyndt at give jeres børn uldundertøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2012

dorthemus

Mussen2 skriver:

Al, al for dyrt. føtex har ind imellem tilbud. Dt er god deres synes jeg. Har du købt bodyer eller decideret undertræje uden ærme? Det var nemlig min tanke....

Har forresten lidt uld bodyer min datter er vokset fra hvis det er du komm til at mangle mer

Tak, men hun er gået over til todelt undertøj og nattøj. I føtex er det altid revet væk så nu har jeg købt det på nettet for nogle af børnepengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Mussen2

dorthemus skriver:

Tak, men hun er gået over til todelt undertøj og nattøj. I føtex er det altid revet væk så nu har jeg købt det på nettet for nogle af børnepengene.

En skam det er så dyrt, men det holr også længe

Brug du også ærmeløse eller med kort ærme. Synes ikke jeg har set de ærmeløse, men har heller ikke kigget så grundig

Anmeld

19. september 2012

Underskøn

Begge mine tøser kom i uld i sidste uge, det jo vildt koldt allerede , og jeg kan KLART mærke forskel. Nu havde jeg ikke min mindste sidste vinter, men min store var forkølet den ene gang efter den anden, sidste og forrige vinter, indtil jeg januar måned begyndte at putte hende i uld, så var det slut med kronisk snotnæse.

Anmeld

19. september 2012

dorthemus

Mussen2 skriver:

En skam det er så dyrt, men det holr også længe

Brug du også ærmeløse eller med kort ærme. Synes ikke jeg har set de ærmeløse, men har heller ikke kigget så grundig

Ærmeløse...dødlækre

Anmeld

19. september 2012

RiUL

dorthemus skriver:

Ja det har jeg...købt 8 undertrøjer og to sæt nattøj. Shit det er dyrt!!!

Ja, det er mega dyrt Købte lige 3 undertrøjer idag, i føtex. Men nogle gange har de -25% på al deres uldtøj. Men kunne jeg ikke lige vente på

Anmeld

19. september 2012

RiUL

dorthemus skriver:

Ærmeløse...dødlækre

Hvor gammel er din datter? 

Jeg har nemlig også købt almindelige undertrøjer (ærmeløse) Men han er kun 1 år, synes bare det er smartere under en bomulds body

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Underskøn skriver:

Begge mine tøser kom i uld i sidste uge, det jo vildt koldt allerede , og jeg kan KLART mærke forskel. Nu havde jeg ikke min mindste sidste vinter, men min store var forkølet den ene gang efter den anden, sidste og forrige vinter, indtil jeg januar måned begyndte at putte hende i uld, så var det slut med kronisk snotnæse.

Ja, det er vildt koldt .. Uha.. Så nu skal det også bare være

Hvilket uldundertøj bruger du til dine børn? Body, eller 2 delt undertøj?

Anmeld

19. september 2012

Underskøn

RiUL skriver:

Ja, det er vildt koldt .. Uha.. Så nu skal det også bare være

Hvilket uldundertøj bruger du til dine børn? Body, eller 2 delt undertøj?

Min store på 2 år og 9mdr blev renlig i sommers, så hun er i alm underbukser og undertrøje (vil selv, kan 'næsten' selv alderen)

Lillesøster på 5mdr er i body.. Har købt joha til støresøstet i år, ku bare overhovedet ikk opstøve str 98 i hverken Føtex, Bilka Kvickly el lign  Så hun fik undertøj af den nette sum af 1400  Gid det var mig 

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Underskøn skriver:

Min store på 2 år og 9mdr blev renlig i sommers, så hun er i alm underbukser og undertrøje (vil selv, kan 'næsten' selv alderen)

Lillesøster på 5mdr er i body.. Har købt joha til støresøstet i år, ku bare overhovedet ikk opstøve str 98 i hverken Føtex, Bilka Kvickly el lign  Så hun fik undertøj af den nette sum af 1400  Gid det var mig 

Usj  Men ja, bare man kunne forkæle sig selv med tøj til så mange penge Hehe.. 

Anmeld

19. september 2012

Mor til L&S

Nej ikke endnu... Men vibruger uld her efterår og vinter... Vi køber body med korte ærmer som undertøj og nogle enkelte med lange ærmer når det bliver rigtig rigtig koldt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.