Er I begyndt at give jeres børn uldundertøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.974 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. september 2012

RiUL

Jeg har været ude og købe uld undertøj til Oliver, synes simpelthen det er så koldt udenfor. Og er så bange for at han kommer til at fryse, de er ude næsten hele dagen i dp.

Er I begyndt at gi jeres børn uld undertøj på allerede?

(Ved godt at der er en "regl" der hedder at alle måneder med "r" i, skal de ha uld på)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

Mussen2

RiUL skriver:

Jeg har været ude og købe uld undertøj til Oliver, synes simpelthen det er så koldt udenfor. Og er så bange for at han kommer til at fryse, de er ude næsten hele dagen i dp.

(Ved godt at der er en "regl" der hedder at alle måneder med "r" i, skal de ha uld på)

Nej, men har lige fåetdet vasket og tørret i går og bettemanden på 7 mdr har en uldbody på i dag. Jeg synes dog det er for varmt for min datter på 3 at gå med langærmet uldbody. Så tænker pæ at købe uldundertrøjer til hende.
Men måske jeg tage fejl

Anmeld

19. september 2012

Fenja09

Nej ikke endnu, men jeg skal have købt så hun har fra Okt og frem. Synes ikke det er bidende koldt og mener godt at hun kan pakkes ordentligt ind endnu uden uld 

/Fenja

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Mussen2 skriver:

Nej, men har lige fåetdet vasket og tørret i går og bettemanden på 7 mdr har en uldbody på i dag. Jeg synes dog det er for varmt for min datter på 3 at gå med langærmet uldbody. Så tænker pæ at købe uldundertrøjer til hende.
Men måske jeg tage fejl

JEg har også købt undertrøjer til Oliver, han er 1 år. 

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Fenja09 skriver:

Nej ikke endnu, men jeg skal have købt så hun har fra Okt og frem. Synes ikke det er bidende koldt og mener godt at hun kan pakkes ordentligt ind endnu uden uld 

/Fenja

Jeg synes bare det pludseligt er blevet SÅ koldt  

Anmeld

19. september 2012

Julemusen

Hvorfor vælger i at give de små uld body og ikke bare bomuld på? Ved godt at sp anbefaler uld i de kolde måneder men har bare aldrig kunnet mærke forskel på min søn om han havde uld eller bomuld på. Men han er en meget varm dreng, så kan måske have noget at gører med børnenes evne til at holde på varmen.
:-) men vil da gerne lige høre om i kan mærke forskellen på jeres små?

Anmeld

19. september 2012

RiUL

Kitty-Katten skriver:

Hvorfor vælger i at give de små uld body og ikke bare bomuld på? Ved godt at sp anbefaler uld i de kolde måneder men har bare aldrig kunnet mærke forskel på min søn om han havde uld eller bomuld på. Men han er en meget varm dreng, så kan måske have noget at gører med børnenes evne til at holde på varmen.

Jeg ved ikke om jeg kan mærke forskel, da han var så lille sidste vinter, så han var ikke så meget ude. 

Men han er i dagpleje, og de er ude hver dag, det meste af dagen. Og kan godt lide tanken om at han er lun hele tiden, nu når det ikke er flyverdragt vejr endnu så håber ar jeg kan mærke forskel  

Men enten er man til uld, ellers er man ikke

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

Kitty-Katten skriver:

Jeg gør det da uld bedre regulerer varmen. Dvs. Hvis barnet sveder, bliver barnet ikke våd/klam, da sveden transporteres væk og barnet holds tør. Jeg læste på et tidspunkt at uld er ligeså godt tol de varme måneder, da det er varmeregulerende, meeeen jeg synes nu det er mest praktisk år det er koldt.

Når bare barnet er lun og tørt inderst, så går det ikke helt galt

Anmeld

19. september 2012

dorthemus

RiUL skriver:

Ja det har jeg...købt 8 undertrøjer og to sæt nattøj. Shit det er dyrt!!!

Anmeld

19. september 2012

Mussen2

dorthemus skriver:

Ja det har jeg...købt 8 undertrøjer og to sæt nattøj. Shit det er dyrt!!!

Al, al for dyrt. føtex har ind imellem tilbud. Dt er god deres synes jeg. Har du købt bodyer eller decideret undertræje uden ærme? Det var nemlig min tanke....

Har forresten lidt uld bodyer min datter er vokset fra hvis det er du komm til at mangle mer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.