Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dejligt for jer og held og lykke med det! Vh stine
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Viventerdig skriver: Jeg har hørt at, det normalt der kommer en blødning efter ÆO både fordi de måske har været oppe og rode, men også pga. det evt. sætter sig fast Ja det tror jeg også er korrekt Har lagt mærke til alle de positive også
Jeg har hørt at, det normalt der kommer en blødning efter ÆO både fordi de måske har været oppe og rode, men også pga. det evt. sætter sig fast Ja det tror jeg også er korrekt Har lagt mærke til alle de positive også
gædde skriver: "piiiiiiiiiift!!!!"
"piiiiiiiiiift!!!!"
Putomanen skriver: Ja, det er sjovt som det kan føles så tæt på og samtidig så langt fra. Men det er et kæmpe skridt på vej mod målet og drømmen om en lille guldklump
Ja, det er sjovt som det kan føles så tæt på og samtidig så langt fra. Men det er et kæmpe skridt på vej mod målet og drømmen om en lille guldklump
StineW79 skriver: Dejligt for jer og held og lykke med det! Vh stine
La´chrissen skriver: De har ikke rodet så meget da det er fryse æg. Så det et ikke pga det, men håber det er fordi de sætter sig godt fast. For hold op der er murren i maven nu.
De har ikke rodet så meget da det er fryse æg. Så det et ikke pga det, men håber det er fordi de sætter sig godt fast. For hold op der er murren i maven nu.
Viventerdig skriver: Håber for dig at, det er fordi ægget har sat sig fast
Håber for dig at, det er fordi ægget har sat sig fast
Viventerdig skriver: Jeg fik idag 1 time inden jeg skulle op på klinikken for at, snakke om at få sat min menstruation igang, min menstruation Jeg var idag nået til Cyklusdag 44 og har haft en lorte weekend med opgivelse og gråd .. Så det var en fantastisk nyhed da den pludselig kom så kort før samtale med lægen..Jeg besluttede mig dog alligevel at, møde op til aftalen på klinikken .. Og lægen tog så den fantastiske beslutning på baggrund af vores lange udredningsforløb + mine lange cyklus at, jeg skulle på kort protokol, istedet for den lange protokol som var besluttet.. Det vil sige at, jeg formentlig torsdag skal påbegynde hormoner ... total syrealistisk når man havde forestillet sig noget helt andet for dagen .. Er bare så happy happy happy
Jeg fik idag 1 time inden jeg skulle op på klinikken for at, snakke om at få sat min menstruation igang, min menstruation Jeg var idag nået til Cyklusdag 44 og har haft en lorte weekend med opgivelse og gråd .. Så det var en fantastisk nyhed da den pludselig kom så kort før samtale med lægen..Jeg besluttede mig dog alligevel at, møde op til aftalen på klinikken .. Og lægen tog så den fantastiske beslutning på baggrund af vores lange udredningsforløb + mine lange cyklus at, jeg skulle på kort protokol, istedet for den lange protokol som var besluttet.. Det vil sige at, jeg formentlig torsdag skal påbegynde hormoner ... total syrealistisk når man havde forestillet sig noget helt andet for dagen .. Er bare så happy happy happy
Musse21 skriver: Ej hvor godt så kom den endeligSå skal i jo alligevel gennem det samme forløb som vi var igennem..
Ej hvor godt så kom den endeligSå skal i jo alligevel gennem det samme forløb som vi var igennem..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128