Jubii jubii jubii .. Fantastiske nyheder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.285 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. september 2012

Viventerjer

Jeg fik idag 1 time inden jeg skulle op på klinikken for at, snakke om at få sat min menstruation igang, min menstruation Jeg var idag nået til Cyklusdag 44 og har haft en lorte weekend med opgivelse og gråd .. Så det var en fantastisk nyhed da den pludselig kom så kort før samtale med lægen..

Jeg besluttede mig dog alligevel at, møde op til aftalen på klinikken .. Og lægen tog så den fantastiske beslutning på baggrund af vores lange udredningsforløb + mine lange cyklus at, jeg skulle på kort protokol, istedet for den lange protokol som var besluttet.. Det vil sige at, jeg formentlig torsdag skal påbegynde hormoner ... total syrealistisk når man havde forestillet sig noget helt andet for dagen .. Er bare så happy happy happy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

MortilElias2010

Viventerdig skriver:

Jeg fik idag 1 time inden jeg skulle op på klinikken for at, snakke om at få sat min menstruation igang, min menstruation Jeg var idag nået til Cyklusdag 44 og har haft en lorte weekend med opgivelse og gråd .. Så det var en fantastisk nyhed da den pludselig kom så kort før samtale med lægen..

Jeg besluttede mig dog alligevel at, møde op til aftalen på klinikken .. Og lægen tog så den fantastiske beslutning på baggrund af vores lange udredningsforløb + mine lange cyklus at, jeg skulle på kort protokol, istedet for den lange protokol som var besluttet.. Det vil sige at, jeg formentlig torsdag skal påbegynde hormoner ... total syrealistisk når man havde forestillet sig noget helt andet for dagen .. Er bare så happy happy happy

På dine vegne fordi du er så glad, selvom jeg ingen verdens forstand har på det du gennemgår! 

Anmeld

18. september 2012

Viventerjer

MortilElias2010 skriver:

På dine vegne fordi du er så glad, selvom jeg ingen verdens forstand har på det du gennemgår! 

Tusind tak .. Endelig kom der andet end sure opstød fra min side af

Anmeld

18. september 2012

Klematis

kæmpe stort tillykke herfra.
Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor tungt det må være, at kæmpe så hårdt for at blive gravid.
Håber det snart lykkes for jer.
Lykke til

Anmeld

18. september 2012

Klematis

Jeg kan slet ikke forestille mig, hvor tungt det må være, at kæmpe så hårdt for at blive gravid.
Lykke til

Anmeld

18. september 2012

Klematis

Lykke til

Anmeld

18. september 2012

Klematis

jeg mener det åbenbart så meget, at du får den 3 gange. Sorry... ved ikke hvad der sker.

Anmeld

18. september 2012

Viventerjer

Klematis skriver:

jeg mener det åbenbart så meget, at du får den 3 gange. Sorry... ved ikke hvad der sker.

Ved du hvad .. Mit yndlingstal er også 3 så mange tak for opbakningen Hehe ..

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Tillykke så er du snart ruger

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Åhh hvor dejligt for jer

Jeg for alt går nemt og perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.