Jubii jubii jubii .. Fantastiske nyheder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. september 2012

Viventerjer

La´chrissen skriver:

Tillykke så er du snart ruger

Taaak Ja og jeg ser virkelig frem til det .. Går det godt med din rugning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Åhh hvor dejligt for jer

Jeg for alt går nemt og perfekt

Ja og for manden der er på job langt væk, begyndte det og gå op for ham at, nu det snart nu

Vi krydser lige på at, det lykkedes i første forsøg

Anmeld

18. september 2012

tarkoflen

Viventerdig skriver:

Ja og for manden der er på job langt væk, begyndte det og gå op for ham at, nu det snart nu

Vi krydser lige på at, det lykkedes i første forsøg

Ja det kommer tæt på lige pludselig

Jeg håber for jer, at det bliver i første forsøg

Anmeld

18. september 2012

Viventerjer

tarkoflen skriver:

Ja det kommer tæt på lige pludselig

Jeg håber for jer, at det bliver i første forsøg

Det skal det simpelthen Vi tror på det og tusin tak

Anmeld

18. september 2012

La´chrissen

Viventerdig skriver:

Taaak Ja og jeg ser virkelig frem til det .. Går det godt med din rugning ?

Åh det håber jeg, har haft lidt plet blødninger, men satser på det ikke har nogen betydning
Jeg tror virkelig september er en god måned med alle se ruger der kommer og positive test osv her på baby.

Anmeld

18. september 2012

Putomanen

Sikke en dejlig nyhed! Hvor er det skønt at du kan komme igang så hurtigt, så passede det rigtig godt, at din mens kom nu.

Jeg håber, at forsøget kommer til at gå godt og ende i de 2 lykkelige streger

Anmeld

18. september 2012

Viventerjer

La´chrissen skriver:

Åh det håber jeg, har haft lidt plet blødninger, men satser på det ikke har nogen betydning
Jeg tror virkelig september er en god måned med alle se ruger der kommer og positive test osv her på baby.

Jeg har hørt at, det normalt der kommer en blødning efter ÆO både fordi de måske har været oppe og rode, men også pga. det evt. sætter sig fast

Ja det tror jeg også er korrekt Har lagt mærke til alle de positive også

Anmeld

18. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Sikke en dejlig nyhed! Hvor er det skønt at du kan komme igang så hurtigt, så passede det rigtig godt, at din mens kom nu.

Jeg håber, at forsøget kommer til at gå godt og ende i de 2 lykkelige streger

Ja ikke ?! Jeg gik rystende og med tårer i øjnene der fra idag .. Dagen har bare taget en total kovending

Tusind tak og i lige måde til jer .. Det virker så langt væk, men stadig så tæt på

Anmeld

18. september 2012

gædde/gitte

Viventerdig skriver:

Jeg fik idag 1 time inden jeg skulle op på klinikken for at, snakke om at få sat min menstruation igang, min menstruation Jeg var idag nået til Cyklusdag 44 og har haft en lorte weekend med opgivelse og gråd .. Så det var en fantastisk nyhed da den pludselig kom så kort før samtale med lægen..

Jeg besluttede mig dog alligevel at, møde op til aftalen på klinikken .. Og lægen tog så den fantastiske beslutning på baggrund af vores lange udredningsforløb + mine lange cyklus at, jeg skulle på kort protokol, istedet for den lange protokol som var besluttet.. Det vil sige at, jeg formentlig torsdag skal påbegynde hormoner ... total syrealistisk når man havde forestillet sig noget helt andet for dagen .. Er bare så happy happy happy

"piiiiiiiiiift!!!!"

Anmeld

18. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Ja ikke ?! Jeg gik rystende og med tårer i øjnene der fra idag .. Dagen har bare taget en total kovending

Tusind tak og i lige måde til jer .. Det virker så langt væk, men stadig så tæt på

Ja, det er sjovt som det kan føles så tæt på og samtidig så langt fra. Men det er et kæmpe skridt på vej mod målet og drømmen om en lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.