slik monsteret i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2012

Mor til Ella

La´chrissen skriver:

Iiiihh jeg er besat af et sindssygt slik monster. Jeg er bare glad for jeg ikke har skabet fyldt med en hel masse fristende. Men mentos havde jeg da og de ryger bare alt for let ned
Hvis jeg ikke bare var lidt vilje stærk, var jeg kørt efter slik, is og chips
Andre der har et slik monster i sig, som ikke kender til stop knappen. Tror jeg kunne spise til jeg bliver helt dårlig

JEPS og af samme grund har jeg sløjfet den slikskuffe (STOR SKUFFE ) vi havde her hjemme, jeg har simpelthen ikke rygrad til at stå imod

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2012

FrkZier

Marts<3 skriver:

Jeg har desværre fundet kakaotoppe fra netto til 10kr. Det er det mest vidunderlige jeg nogensinde har smagt<3

Som jeg læst dit indlæg, kæmpede jeg en tabt kamp om at spise nr. 2. 

Satan de er gode, men onde mod min krop:-)))))

de kakaotoppe der - UHM UHM UUUHMM!! de er SÅ lækre

Anmeld

20. september 2012

La´chrissen

Mor til Ella skriver:

JEPS og af samme grund har jeg sløjfet den slikskuffe (STOR SKUFFE ) vi havde her hjemme, jeg har simpelthen ikke rygrad til at stå imod

Hehe.
Der er nogle enkle ting jeg kan have i lang tid, som fx chokolade og bolsjer, men hvis trangen bliver rigtig slem, så ryger det også ned. Hehe.

Anmeld

20. september 2012

Mor til Ella

La´chrissen skriver:

Hehe.
Der er nogle enkle ting jeg kan have i lang tid, som fx chokolade og bolsjer, men hvis trangen bliver rigtig slem, så ryger det også ned. Hehe.

Kører alt ind, har intet finter Og særligt chokolade MUMS

Men når jeg så til gengæld har besluttet at nu skal det være slut, så er det også slut ( feks i forbindelse med vægttab) så er jeg sku stædig...

Anmeld

20. september 2012

La´chrissen

Mor til Ella skriver:

Kører alt ind, har intet finter Og særligt chokolade MUMS

Men når jeg så til gengæld har besluttet at nu skal det være slut, så er det også slut ( feks i forbindelse med vægttab) så er jeg sku stædig...

Ja man skal bare lige overvinde det. Jeg er gået fra saft og juice hele tiden, til stort set kun vand. Og det har været en af mine store problemer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.