slik monsteret i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.605 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. september 2012

La´chrissen

Iiiihh jeg er besat af et sindssygt slik monster. Jeg er bare glad for jeg ikke har skabet fyldt med en hel masse fristende. Men mentos havde jeg da og de ryger bare alt for let ned
Hvis jeg ikke bare var lidt vilje stærk, var jeg kørt efter slik, is og chips
Andre der har et slik monster i sig, som ikke kender til stop knappen. Tror jeg kunne spise til jeg bliver helt dårlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

FrkZier

La´chrissen skriver:

Iiiihh jeg er besat af et sindssygt slik monster. Jeg er bare glad for jeg ikke har skabet fyldt med en hel masse fristende. Men mentos havde jeg da og de ryger bare alt for let ned
Hvis jeg ikke bare var lidt vilje stærk, var jeg kørt efter slik, is og chips
Andre der har et slik monster i sig, som ikke kender til stop knappen. Tror jeg kunne spise til jeg bliver helt dårlig

jeg har altid haft et meget meget ondt slik monster, som var ustoppelig :p - lige pt. har graviditetskvalme dog sat en stopper for monsteret

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

FrkZier skriver:

jeg har altid haft et meget meget ondt slik monster, som var ustoppelig :p - lige pt. har graviditetskvalme dog sat en stopper for monsteret

Hmm ja man kunne da håbe, at hvis mine æg bliver til babyer at slik monsteret holder igen

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

La´chrissen skriver:

Hmm ja man kunne da håbe, at hvis mine æg bliver til babyer at slik monsteret holder igen

hehe det ku jo være - det ville være rent win/win

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

FrkZier skriver:

hehe det ku jo være - det ville være rent win/win

Ja det må man sige

Anmeld

17. september 2012

Marts<3

Jeg har desværre fundet kakaotoppe fra netto til 10kr. Det er det mest vidunderlige jeg nogensinde har smagt<3

Som jeg læst dit indlæg, kæmpede jeg en tabt kamp om at spise nr. 2. 

Satan de er gode, men onde mod min krop:-)))))

Anmeld

17. september 2012

Muffinmus

jeg er bare slet ikke bedre..har allerede ædt et marcipanbrødOg har stadig rundt regnet 6 kg fra graviditeten.

Men mit slikskab er også fyldt med både chips, kager, macipanbrød fra tilbud af, toffefee, gajoler, mørkchokolade med mint, 4 stk skildpadder og mange andre lækre sager...er seriøst en svag sjæl hvad det angår.

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

MariaE skriver:

jeg er bare slet ikke bedre..har allerede ædt et marcipanbrødOg har stadig rundt regnet 6 kg fra graviditeten.

Men mit slikskab er også fyldt med både chips, kager, macipanbrød fra tilbud af, toffefee, gajoler, mørkchokolade med mint, 4 stk skildpadder og mange andre lækre sager...er seriøst en svag sjæl hvad det angår.

Mmm det lyder lækkert Hihi.
Ej det er bare skrækkeligt at man har de lyster.

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

Marts<3 skriver:

Jeg har desværre fundet kakaotoppe fra netto til 10kr. Det er det mest vidunderlige jeg nogensinde har smagt<3

Som jeg læst dit indlæg, kæmpede jeg en tabt kamp om at spise nr. 2. 

Satan de er gode, men onde mod min krop:-)))))

Åh ja er det ikke dem der har en meget cremet konsistens? Mmm. Hihi.
Jeg skal nok lade være med at sige det videre

Anmeld

17. september 2012

Marts<3

La´chrissen skriver:

Åh ja er det ikke dem der har en meget cremet konsistens? Mmm. Hihi.
Jeg skal nok lade være med at sige det videre

Jeps, de smager lidt smøragtig:-) En flot flot lille kage:-) 

Tak fordi du vil holde det hemmeligt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.