slik monsteret i mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

La´chrissen

Marts<3 skriver:

Jeps, de smager lidt smøragtig:-) En flot flot lille kage:-) 

Tak fordi du vil holde det hemmeligt:-)

Godt jeg ikke har været i netto så Hihi. Mmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2012

La´chrissen

Marts<3 skriver:

Jeg har desværre fundet kakaotoppe fra netto til 10kr. Det er det mest vidunderlige jeg nogensinde har smagt<3

Som jeg læst dit indlæg, kæmpede jeg en tabt kamp om at spise nr. 2. 

Satan de er gode, men onde mod min krop:-)))))

Så var jeg lige i netto for havde lyst til croissant og på vej til kassen faldet jeg så lige over en pakke kakao toppe. Ups

Anmeld

19. september 2012

Stivdie

La´chrissen skriver:

Iiiihh jeg er besat af et sindssygt slik monster. Jeg er bare glad for jeg ikke har skabet fyldt med en hel masse fristende. Men mentos havde jeg da og de ryger bare alt for let ned
Hvis jeg ikke bare var lidt vilje stærk, var jeg kørt efter slik, is og chips
Andre der har et slik monster i sig, som ikke kender til stop knappen. Tror jeg kunne spise til jeg bliver helt dårlig

Hihi, jeg skulle lige købe mælk på vej hjem fra arbejde, og så befalede slikmonsteret at jeg skulle købe en masse slik. Vi havde en lang og intens kamp, og endte med et forlig der bestod af 1 plade 70 % chokolade med orangesmag.
Efter vi (slikmonsteret og jeg) er kommet hjem går diskussionen så på, hvor meget af pladen vi skal spise... Ih, det er hårdt at dele krop med et slikmonster!!!

Anmeld

19. september 2012

La´chrissen

Stivdie skriver:

Hihi, jeg skulle lige købe mælk på vej hjem fra arbejde, og så befalede slikmonsteret at jeg skulle købe en masse slik. Vi havde en lang og intens kamp, og endte med et forlig der bestod af 1 plade 70 % chokolade med orangesmag.
Efter vi (slikmonsteret og jeg) er kommet hjem går diskussionen så på, hvor meget af pladen vi skal spise... Ih, det er hårdt at dele krop med et slikmonster!!!

Det et bare ikke nemt

Anmeld

19. september 2012

Stivdie

La´chrissen skriver:

Det et bare ikke nemt

Nej det er meget svært!
Indtil nu har vi indgået et forlig på 3 stykker (der er 10 i pakken). Er spændt på om det holder, eller om vi er nødt til at tage aftalen op til revision...

Anmeld

19. september 2012

La´chrissen

Stivdie skriver:

Nej det er meget svært!
Indtil nu har vi indgået et forlig på 3 stykker (der er 10 i pakken). Er spændt på om det holder, eller om vi er nødt til at tage aftalen op til revision...

Inden dagen er ømme er pakken vel tom Hihi

Anmeld

20. september 2012

Marts<3

La´chrissen skriver:

Så var jeg lige i netto for havde lyst til croissant og på vej til kassen faldet jeg så lige over en pakke kakao toppe. Ups

Åh, jeg må vidst også i netto idag:-) Kan ikke undvære de kære kakaotoppe:-))))) 

Vil du ikke gi mig ret i, at de er vidunderlige??

Anmeld

20. september 2012

La´chrissen

Marts<3 skriver:

Åh, jeg må vidst også i netto idag:-) Kan ikke undvære de kære kakaotoppe:-))))) 

Vil du ikke gi mig ret i, at de er vidunderlige??

Jo de er virkelig gode, men det er heldigvis ikke nogen jeg kan spise virkelig mange af, i hvertfald ikke i går.
Men synes jeg plejer at kunne spise selv om det er de lidt tungere ting, men nej ikke i går.

Anmeld

20. september 2012

Tulle28

Melder mig under fanerne - på vej ud i skuffen efter chokoladekiks;-)

Anmeld

20. september 2012

La´chrissen

Tulle28 skriver:

Melder mig under fanerne - på vej ud i skuffen efter chokoladekiks;-)

Hihi ja det lyder bestemt som om slik monsteret bryder ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.