Hvem ligger du mærke til på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Eliza

FrkZier skriver:

nu vil jeg ikke direkte nævne nogen navne da folk kan føle sig udsat osv - men der er nogen jeg ligger mere mærke til, fx er der en jeg synes generelt er meget negativ og ligger derfor tit mærke til hende så er der også andre jeg ligger mærke til fordi de måske skriver meget, hvis jeg ofte er enige i deres svar el lign.

Haps jeg "har" os en jeg lægger mærke til pga negativ energi 

Og så er jeg os med på den med billederne  Ikke skift tøser !! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

Miss BananaHammock

Jeg vil nok sige alle dem jeg har fulgtes med i behandlingsgruppen! Og dem som jeg "næste altid" får svar fra når jeg har brug for et godt råd.

Anmeld

17. september 2012

Laulund87

Jeg lægger desværre mest mærke til nogle enkelte som kun virker til at være her for at lave ballade og komme med grove svar..

Og så lægger jeg mærke til dem jeg har lært at kende IRL herinde

Anmeld

17. september 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Jeg lægger desværre mest mærke til nogle enkelte som kun virker til at være her for at lave ballade og komme med grove svar..

Og så lægger jeg mærke til dem jeg har lært at kende IRL herinde

Apropo det der med at skifte profilbillede.

Jeg kunne se at du havde skrevet i den her debat sidst ude i oversigten og da jeg så kom ind tænkte jeg at du da ikke havde skrevet, ind til jeg tjekkede igen.. og så er det fordi du har fået nyt billede. haha.

(Hvilket åbenbart nok gør dig til en jeg lægger mærke til? xD)

Anmeld

17. september 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg kan ikke dy mig for at spørge hvem der er blevet lagt mærke til når der er så mange i det her forum. Er det måden man skriver på,eller er det hvor meget man er online der ligges mærke til.

Hvad syntes du?

Hvem har gjort sig bemærket hos dig? 

Jeg bemærker tit dem der svarer i trådene, bl.a. måden der bliver skrevet på - og selvfølgelig dem jeg "klinger" med, og har barn på nogenlunde samme alder 

Men piger, i er alle fantastiske!! 

Anmeld

17. september 2012

Laulund87

Mom In The Making skriver:

Apropo det der med at skifte profilbillede.

Jeg kunne se at du havde skrevet i den her debat sidst ude i oversigten og da jeg så kom ind tænkte jeg at du da ikke havde skrevet, ind til jeg tjekkede igen.. og så er det fordi du har fået nyt billede. haha.

(Hvilket åbenbart nok gør dig til en jeg lægger mærke til? xD)

Haha det synes jeg er totalt sejt! (Altså at jeg har forvirret dig og du lægger mærke til mig) Så må vi bare håbe det er på en positiv måde

Desuden lægger jeg mærke til dig fordi du smider kreative ting herind du har lavet, og du har en super cute datter

Anmeld

17. september 2012

Frk.S

Jeg synes da der er en del jeg ligger mærke til.

Det er oftest dem der er rimelig aktive. Tit er det profilbilledet jeg kender folk på - men synes da også jeg er ved at kunne genkende en del brugernavne. 

Og ja, når folk skifter billede kan man jo blive helt forvirret  

Anmeld

17. september 2012

MomInTheMaking

Laulund87 skriver:

Haha det synes jeg er totalt sejt! (Altså at jeg har forvirret dig og du lægger mærke til mig) Så må vi bare håbe det er på en positiv måde

Desuden lægger jeg mærke til dig fordi du smider kreative ting herind du har lavet, og du har en super cute datter

Det er i hvert fald ikke noget negativt. Tror måske det startede da du blev veninder med Janne, for hende lagde alle vidst mærke til. Meget aktiv dame.

Hehe, jah det er nu vidst ved at være længe siden eg har fået lagt kreative ting ind, selv om jeg stadig laver en masse.

Og tak. Men du har nu altså også selv en rigtig charmetrold. 

Anmeld

17. september 2012

Muffin_girl

Jupiter skriver:

Hehe, nej nej nu har andre sikkert vænnet sig til blomsterne (som i øvrigt var en dejlig overraskelse fra kæresten)

Jeg forsøger at lade det blive ved dem!

JA det billede må du ikke tage væk.. SÅ kan jeg ikke finde ud af det

Anmeld

17. september 2012

Laulund87

Mom In The Making skriver:

Det er i hvert fald ikke noget negativt. Tror måske det startede da du blev veninder med Janne, for hende lagde alle vidst mærke til. Meget aktiv dame.

Hehe, jah det er nu vidst ved at være længe siden eg har fået lagt kreative ting ind, selv om jeg stadig laver en masse.

Og tak. Men du har nu altså også selv en rigtig charmetrold. 

Arhh jamen så kan jeg takke Janne for det høhø Altid noget det ikke er negativt hehe.

Du må ligge nogle nye billeder herind til inspiration

Ihh tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.