Hvem ligger du mærke til på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

Jupiter

gædde skriver:

SKYLDIG!!!!

sorry!!!.... men var på sukkerafvending ha ha ha ha............ det er droppet...... så smid du bare kagen på igen

Hehe, nej nej nu har andre sikkert vænnet sig til blomsterne (som i øvrigt var en dejlig overraskelse fra kæresten)

Jeg forsøger at lade det blive ved dem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

gædde/gitte

Kay skriver:

uhhh lægger mærke til mange... men kender få af dem på deres navn... de fleste kender jeg på profil billed... derfor må i ik skifte billed for så kan jeg ik kende jer

Dit billede er altså også bare for nuttet!

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

Jupiter skriver:

Hehe, nej nej nu har andre sikkert vænnet sig til blomsterne (som i øvrigt var en dejlig overraskelse fra kæresten)

Jeg forsøger at lade det blive ved dem!

blæremås

Anmeld

17. september 2012

Kay

Jupiter skriver:

Jeg fik en meget kærlig men bestemt anmodning om at skifte mit tidligere billede, fordi det gjorde en sød bruger utroligt lækkersulten (det var et billede af en af mine kager) - så jeg beklager meget hvis jeg har skabt problemer

det har det  er helt lost på hvem, du er nu...

Anmeld

17. september 2012

Kay

gædde skriver:

Dit billede er altså også bare for nuttet!

tak

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

Jeg lægger mærke til alle de søde mennesker herinde der altid er så hjælpsomme

Og så lægger jeg selvfølgelig meget mærke til de andre skønne mennesker i barnløshedsbehandlingsgruppen, som man hele tiden går og for at få gode opdateringer fra!

Anmeld

17. september 2012

La´chrissen

tarkoflen skriver:

Jeg lægger mærke til alle de søde mennesker herinde der altid er så hjælpsomme

Og så lægger jeg selvfølgelig meget mærke til de andre skønne mennesker i barnløshedsbehandlingsgruppen, som man hele tiden går og for at få gode opdateringer fra!

Sådan har jeg det også

Anmeld

17. september 2012

M (:

Jeg lægger primært mærke til dem som er meget aktive eller som kommer med kommentarer jeg er (meget) enig i/uenig i.. (:

Anmeld

17. september 2012

SussieThyssen

Det er vel helt normalt at man lægger mærke til bestemte typer, som I siger.

Men for mit eget vedkommende, så er det en kombination af billede og måde at skrive på, som jeg bider mærke i, og med tiden helt måden, de formulerer sig på.
Der er bare nogle man "klikker" med, som formulerer sig på en måde som taler ind til en. 
Det kan også, som I siger være nogle, som altid er ret negative, pylrede, skrappe i deres svar osv.

Så jeg tror, at vi alle sammen har nogenlunde de samme forudsætninger for vores valg af måde at huske andre på.

Kærligst
Sussie 

Anmeld

17. september 2012

Giraffen

Anonym skriver:

Jeg kan ikke dy mig for at spørge hvem der er blevet lagt mærke til når der er så mange i det her forum. Er det måden man skriver på,eller er det hvor meget man er online der ligges mærke til.

Hvad syntes du?

Hvem har gjort sig bemærket hos dig? 

jeg synes der allerede er sagt ret så mange kloge ting men jeg husker også dem, der var gravide/forsøgte samme tid som mig og som var lige lidt foran mig - det er tit der alle de gode råd er at høste

og så husker jeg også dem, der har været meget åbne og sårbare - de, der har en historie, som man ikke lige sådan glemmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.