Hvem ligger du mærke til på baby.dk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.535 visninger
90 svar
0 synes godt om
17. september 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan ikke dy mig for at spørge hvem der er blevet lagt mærke til når der er så mange i det her forum. Er det måden man skriver på,eller er det hvor meget man er online der ligges mærke til.

Hvad syntes du?

Hvem har gjort sig bemærket hos dig? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg kan ikke dy mig for at spørge hvem der er blevet lagt mærke til når der er så mange i det her forum. Er det måden man skriver på,eller er det hvor meget man er online der ligges mærke til.

Hvad syntes du?

nu vil jeg ikke direkte nævne nogen navne da folk kan føle sig udsat osv - men der er nogen jeg ligger mere mærke til, fx er der en jeg synes generelt er meget negativ og ligger derfor tit mærke til hende så er der også andre jeg ligger mærke til fordi de måske skriver meget, hvis jeg ofte er enige i deres svar el lign.

Anmeld

17. september 2012

Faith

For mig er det hvor ofte og hvor mange tråde man skriver i. Og så om man ofte deltager i ophedede debatter.

Anmeld

17. september 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Hvad syntes du?

Der er rigtig mange kloge kvinder herinde, som er gode til at diskutere på en ordentlig måde. Dem lægger jeg mærke til, og "følger" lidt mere, end andre. Altså er mere tilbøjelig til at læse deres tråde, selvom jeg måske ikke har de bedste guldkorn at byde ind med.

Og generelt dem, som tit opretter eller skriver i debatter

Anmeld

17. september 2012

babymus77

Dem der er søde og rare, og som kommentere positivt;-) synes heldigvis at de fleste er søde og rare mennesker;-) 

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

babymus77 skriver:

Dem der er søde og rare, og som kommentere positivt;-) synes heldigvis at de fleste er søde og rare mennesker;-) 

meget enig

Anmeld

17. september 2012

Kay

uhhh lægger mærke til mange... men kender få af dem på deres navn... de fleste kender jeg på profil billed... derfor må i ik skifte billed for så kan jeg ik kende jer

Anmeld

17. september 2012

Jupiter

Kay skriver:

uhhh lægger mærke til mange... men kender få af dem på deres navn... de fleste kender jeg på profil billed... derfor må i ik skifte billed for så kan jeg ik kende jer

Jeg fik en meget kærlig men bestemt anmodning om at skifte mit tidligere billede, fordi det gjorde en sød bruger utroligt lækkersulten (det var et billede af en af mine kager) - så jeg beklager meget hvis jeg har skabt problemer

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hvad syntes du?

Dem der er her ofte.... nogen gange deres profil navne... hmmm..... men aller mest dem der støtter én

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

Jupiter skriver:

Jeg fik en meget kærlig men bestemt anmodning om at skifte mit tidligere billede, fordi det gjorde en sød bruger utroligt lækkersulten (det var et billede af en af mine kager) - så jeg beklager meget hvis jeg har skabt problemer

SKYLDIG!!!!

sorry!!!.... men var på sukkerafvending ha ha ha ha............ det er droppet...... så smid du bare kagen på igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.