Du Har for travlt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2012

tarkoflen

gædde skriver:

ja... hvis ikke det var for min mands humor, så tror jeg satme også jeg var blevet helt flad...

hans onkel råbte da vi tog hjem om han ikke snart skulle smide en bolle i ovnen(han ved ikke vi kæmper)

min mand råbte ".... det er svært! .... hun vil kun ha den i røvern, det bliver hun sgu ikke gravid af!"

HA HA HA HA !!!  lige min stil

Hi hi ja der er ikke noget som humor til at lette sådan en kommentar! Men i det mindste fra en, der ikke ved, at l kæmper!

Jeg håber du kan slappe lidt af og giv du los med sodavand og bolcher, så håber jeg det hjælper lidt på et tidspunkt!

Pas på dig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2012

gædde/gitte

Tusind tak alle sammen! I er simpelthen guld værd alle sammen!

Utroligt hvad et elektronisk skulderklap kan gøre på en depri-mandag!

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

tarkoflen skriver:

Hi hi ja der er ikke noget som humor til at lette sådan en kommentar! Men i det mindste fra en, der ikke ved, at l kæmper!

Jeg håber du kan slappe lidt af og giv du los med sodavand og bolcher, så håber jeg det hjælper lidt på et tidspunkt!

Pas på dig selv!

.... begynder at virke  Det er altså imponerende så hurtigt du svarer hver gang en eller anden er lidt ked! Du er simpelthen så overskudsagtig... Er sikker på at der er MANGE herinde der sætter ligeså stor pris på dine små kommentarer, som jeg gør

Anmeld

17. september 2012

tarkoflen

gædde skriver:

.... begynder at virke  Det er altså imponerende så hurtigt du svarer hver gang en eller anden er lidt ked! Du er simpelthen så overskudsagtig... Er sikker på at der er MANGE herinde der sætter ligeså stor pris på dine små kommentarer, som jeg gør

Godt at selvforkælelse begynder at hjælpe lidt

Hvor er du sød, tak jeg er en del på, fordi jeg går hjemme, og så byder jeg gerne ind hvor jeg kan! Jeg får jo også selv hjælp, hvis jeg synes det hele er dumt! Det er jo det man er her for

Anmeld

17. september 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
gædde skriver:

en sætning som jeg efterhånden har hørt såååååå mange gange at der er fare for at jeg bliver direkte modbydelig.....

Nu er næsten alt familie sat ind i at vi prøver at få fyldt børneværelserne op.

De ved vi er igang med udredning, fordi vi på 4 år ikke har ramt plet endnu....

ALLIGEVEL så får jeg ofte den der sætning "I er også altid så forjaget... Du tænker for meget over det og det kommer nok"

4 år..... hvornår skal man så begynde at søge svar?? om 10 år?....jeg er 28.... min far er den eneste(har lige taget kontakt efter 15 år adskillelse) der forstår mig og siger "du bliver ikke yngere, husk det...så kom I, igang"

MEN...Det er som om, at fordi man er kvinde, så ER MAN AUTOMATISK HYSTERISK SKRUK, fordi man godt kunne tænke sig børn....... folk tror simpelthen ikke på at hvis jeg slappede mere af så ville jeg skulle henligges i koma.

jeg har aldrig været skruk og bliver det ikke før jeg bliver gravid, for før kan jeg overhovede ikke forholde mig til det. Sådan er jeg med ALT.

Jeg sukker ikke når jeg ser gravide maver (de kan dog godt gøre mig lidt jaloux lige i øjeblikket) og himler ikke op når jeg ser en baby.

Jeg arbejder til tider meget, men jeg har sgu da også fri.... laver intet i hverdagen af stressende ting. På de 4 år har jeg da også været doven og arbejdsløs i 3 mrd. - det var stressende.

Jeg snakker ikke om pb hver dag, men har da brokket mig over min læges manglende håndtering af prøver, opfølgning osv.

Er træt af at folk sætter mig i den bås......... min bedste veninde er dog mere nervøs for om jeg overhoved er seriøs omkring det. Fordi jeg virker "kold" ... men jeg glæder mig da!- men der skal da lige være noget at glæde sig til først. snyder lidt indimellem og tænker på inretning af værelse, tøj... barnevogne.... Ting jeg kan se og forholde mig til .... er det virkelig så slemt?

Er begyndt at holde opdateringer på "projektet" for mig selv, for gud nåde og trøst hvis jeg skulle komme til at snakke om det, for så stresser jeg jo mig selv........ ihhhh..............

I er de eneste jeg har delt alt med  I fatter ligesom hvad det drejer sig om.

og TAK FOR DET.

Ps. Manden er stolt af at have "OL- svømmere"

pps. alle prøver er taget  håber jeg

Fire år ville i min verden føles som 100, hvis jeg var i dit sted. Jeg synes, du tager det beundringsværdigt cool, og at dine omgivelser opfører sig som tåber. Muligvis mener de selv, at de i den bedste mening giver dig gode råd, men det virker stik modsat - jeg ville ligge i fosterstilling og tude, hvis jeg kæmpede på fjerde/femte år og har stor respekt for din ro. Vær du stolt af den. 

Anmeld

17. september 2012

FrkZier

gædde skriver:

en sætning som jeg efterhånden har hørt såååååå mange gange at der er fare for at jeg bliver direkte modbydelig.....

Nu er næsten alt familie sat ind i at vi prøver at få fyldt børneværelserne op.

De ved vi er igang med udredning, fordi vi på 4 år ikke har ramt plet endnu....

ALLIGEVEL så får jeg ofte den der sætning "I er også altid så forjaget... Du tænker for meget over det og det kommer nok"

4 år..... hvornår skal man så begynde at søge svar?? om 10 år?....jeg er 28.... min far er den eneste(har lige taget kontakt efter 15 år adskillelse) der forstår mig og siger "du bliver ikke yngere, husk det...så kom I, igang"

MEN...Det er som om, at fordi man er kvinde, så ER MAN AUTOMATISK HYSTERISK SKRUK, fordi man godt kunne tænke sig børn....... folk tror simpelthen ikke på at hvis jeg slappede mere af så ville jeg skulle henligges i koma.

jeg har aldrig været skruk og bliver det ikke før jeg bliver gravid, for før kan jeg overhovede ikke forholde mig til det. Sådan er jeg med ALT.

Jeg sukker ikke når jeg ser gravide maver (de kan dog godt gøre mig lidt jaloux lige i øjeblikket) og himler ikke op når jeg ser en baby.

Jeg arbejder til tider meget, men jeg har sgu da også fri.... laver intet i hverdagen af stressende ting. På de 4 år har jeg da også været doven og arbejdsløs i 3 mrd. - det var stressende.

Jeg snakker ikke om pb hver dag, men har da brokket mig over min læges manglende håndtering af prøver, opfølgning osv.

Er træt af at folk sætter mig i den bås......... min bedste veninde er dog mere nervøs for om jeg overhoved er seriøs omkring det. Fordi jeg virker "kold" ... men jeg glæder mig da!- men der skal da lige være noget at glæde sig til først. snyder lidt indimellem og tænker på inretning af værelse, tøj... barnevogne.... Ting jeg kan se og forholde mig til .... er det virkelig så slemt?

Er begyndt at holde opdateringer på "projektet" for mig selv, for gud nåde og trøst hvis jeg skulle komme til at snakke om det, for så stresser jeg jo mig selv........ ihhhh..............

I er de eneste jeg har delt alt med  I fatter ligesom hvad det drejer sig om.

og TAK FOR DET.

Ps. Manden er stolt af at have "OL- svømmere"

pps. alle prøver er taget  håber jeg

folk tror jeg altid de er klogere end alle andre

men det er altså kun jer to der ved hvad der reelt foregår i jeres projekt, og jeg synes bestemt i bare skal fortsætte sådan som i trives bedst med det!

Anmeld

17. september 2012

Miss Kat

Puhaaa altså, ignoranter er der nok af!!

Folk der ikke ejer empati er der OGSÅ nok af!!

"Jeg har ikke problemer med at få børn, så jeg er egentlig lidt ligeglad, og verden er i grunden også overbefolket, så det er da fint nok, der er nogen, som ikke kan få børn... så længe det ikke er mig, altså."  - Ikke en sætning, jeg faktisk har hørt, men prøver at forestille mig, hvad folk tænker, når de fyrer sådan noget bavl af over for dig!!

Jeg har ikke selv kæmpet med at blive gravid, men jeg har prøvet at abortere spontant, hvor jeg efterfølgende regnede med en masse støtte, men faktisk fik en hel del af det modsatte! Eller nej, mere korrekt vil det måske være at sige, en hel masse misforstået godhed! Så jeg kender i hvert fald godt til disse ignorante og empatiløse kommentarer!

Eksempler: "Nå så kan I måske ikke få børn?", "Skal du så til noget udredning, siden du åbenbart ikke kan holde på fosteret?", "Min veninde kunne heller ikke få børn, så hun prøvede akupunktur og det hjalp.", "Du har kat! Hvis du har tømt kattebakke, er det da derfor, du mistede det!", "Du er også så tynd, er du sikker på at du husker at spise? Du har ikke en spiseforstyrrelse, vel?" osv... Og disse kommentarer HAR jeg fået smidt i ansigtet, de er desværre ikke opdigtede!

Hvad går der gennem hovedet på folk??

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

gædde skriver:

åhhhh............ så kan jeg da lige aflevere det FAKTUM videre til min mand! Mænd kan af en eller anden årsag ikke modargumentere uden fakta fra eksperter _ sort på hvidt

er sikker på nogen siger det samme til ham og han er blevet påvirket!

Jeg har jo ÆL - det grønstemplede mine blodprøver og div. tests jo.

Han har kanon sædkvalitet....

Det glæder jeg mig til at fortælle ham At vi ikke via vores jobs er dem der ødelægger det for os selv!

Du får lige et link, hvor undersøgelsen jeg referer til omtales. Kunne ikke lige finde den faktiske undersøgelse lige nu.

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/nyheder/n ews-101.htm

Så er der da noget på sort og hvidt!!!!

Anmeld

17. september 2012

nielsen80

nielsen80 skriver:

Du får lige et link, hvor undersøgelsen jeg referer til omtales. Kunne ikke lige finde den faktiske undersøgelse lige nu.

http://www.copenhagenfertilitycenter.com/nyheder/n ews-101.htm

Så er der da noget på sort og hvidt!!!!

Hov smileyen skulle have været i stedet...

Anmeld

17. september 2012

gædde/gitte

Mor og meget mere skriver:

Fire år ville i min verden føles som 100, hvis jeg var i dit sted. Jeg synes, du tager det beundringsværdigt cool, og at dine omgivelser opfører sig som tåber. Muligvis mener de selv, at de i den bedste mening giver dig gode råd, men det virker stik modsat - jeg ville ligge i fosterstilling og tude, hvis jeg kæmpede på fjerde/femte år og har stor respekt for din ro. Vær du stolt af den. 

tak

men vi har heller ikke kæmpet i 4 år.... vi har bare hygget der ud af- det kommer når det kommer-metoden

........ men da en læge sidste år sagde til mig, at jeg skulle holde øje med tiden - så begyndte man jo at undre sig lidt..... og da jeg så spurgte herinde, så kunne jeg jo godt se at.. 4 år uden held i..."sprøjten".... det var måske en anelse underligt

ja..... det er lidt sårende..... og nu hvor manden har PRIMA-sæd....... så............ ja..... så kan det jo kun være mig ik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.