gædde skriver:
en sætning som jeg efterhånden har hørt såååååå mange gange at der er fare for at jeg bliver direkte modbydelig.....
Nu er næsten alt familie sat ind i at vi prøver at få fyldt børneværelserne op.
De ved vi er igang med udredning, fordi vi på 4 år ikke har ramt plet endnu....
ALLIGEVEL så får jeg ofte den der sætning "I er også altid så forjaget... Du tænker for meget over det og det kommer nok"
4 år..... hvornår skal man så begynde at søge svar?? om 10 år?....jeg er 28....
min far er den eneste(har lige taget kontakt efter 15 år adskillelse) der forstår mig og siger "du bliver ikke yngere, husk det...så kom I, igang" 
MEN...Det er som om, at fordi man er kvinde, så ER MAN AUTOMATISK HYSTERISK SKRUK, fordi man godt kunne tænke sig børn....... folk tror simpelthen ikke på at hvis jeg slappede mere af så ville jeg skulle henligges i koma.
jeg har aldrig været skruk og bliver det ikke før jeg bliver gravid, for før kan jeg overhovede ikke forholde mig til det. Sådan er jeg med ALT.
Jeg sukker ikke når jeg ser gravide maver (de kan dog godt gøre mig lidt jaloux lige i øjeblikket
) og himler ikke op når jeg ser en baby.
Jeg arbejder til tider meget, men jeg har sgu da også fri.... laver intet i hverdagen af stressende ting. På de 4 år har jeg da også været doven og arbejdsløs i 3 mrd. - det var stressende.
Jeg snakker ikke om pb hver dag, men har da brokket mig over min læges manglende håndtering af prøver, opfølgning osv. 
Er træt af at folk sætter mig i den bås......... min bedste veninde er dog mere nervøs for om jeg overhoved er seriøs omkring det. Fordi jeg virker "kold" ... men jeg glæder mig da!- men der skal da lige være noget at glæde sig til først. snyder lidt indimellem og tænker på inretning af værelse, tøj... barnevogne.... Ting jeg kan se og forholde mig til .... er det virkelig så slemt? 
Er begyndt at holde opdateringer på "projektet" for mig selv
, for gud nåde og trøst hvis jeg skulle komme til at snakke om det, for så stresser jeg jo mig selv........ ihhhh..............
I er de eneste jeg har delt alt med
I fatter ligesom hvad det drejer sig om.
og TAK FOR DET.
Ps. Manden er stolt af at have "OL- svømmere" 
pps. alle prøver er taget
håber jeg
Fire år ville i min verden føles som 100, hvis jeg var i dit sted. Jeg synes, du tager det beundringsværdigt cool, og at dine omgivelser opfører sig som tåber. Muligvis mener de selv, at de i den bedste mening giver dig gode råd, men det virker stik modsat - jeg ville ligge i fosterstilling og tude, hvis jeg kæmpede på fjerde/femte år og har stor respekt for din ro. Vær du stolt af den.